Constănțeanul supărat Primăria Constanța tace pe Facebook. Cetățenii întreabă, nimeni nu răspunde!
Constănțeanul supărat: Primăria Constanța tace pe Facebook. Cetățenii întreabă, nimeni nu răspunde!
08 Jun, 2025 11:15
ZIUA de Constanta
267
Marime text



Pagina de Facebook a Primăriei Constanța pare mai degrabă un panou de afișaj digital decât un spațiu real de comunicare între cetățeni și autorități.
Comentariile curg zilnic – întrebări, sesizări, opinii – dar răspunsurile lipsesc. Într-un oraș care pretinde că e modern și digitalizat, tăcerea instituțională e poate cel mai vizibil semn de nepăsare.
Ce se întâmplă cu mesajele oamenilor? De ce nu există feedback? Ce rol are o pagină oficială, dacă nu acela de a asculta și răspunde?
Acest aspect a fost remarcat și de consilierul local independent, Felicia Ovanesian care a reacționat:
„Mi-a căzut sub ochi pagina primăriei! Nu o caut pentru noutăți sau informații utile, pur și simplu mi-a apărut pe flux!
Zeci de constănțeni care întreabă ceva, cu sau fără legătură cu postarea, oameni care sugerează diverse, cu sau fără legătură cu postarea!
Niciun răspuns, muțenie totală! Nativă!
Suntem orașul cu una, maxim 2 două conferințe de presă pe an ( de obicei când vrem să găsim un țap ispășitor pentru ceva ce a revoltat comunitatea) , suntem orașul cu una, două ședințe de consiliu local fizice pe an, cu ședințe ale comisiilor consiliului local ( mai importante decât cele ale consiliului, dacă mă întrebați pe mine) desfășurate, în marea lor majoritate, online, suntem orașul în care comisia de urbanism funcționează exclusiv pe bază de emailuri, fără ca membrii să știe unul despre opinia celuilalt!
O administrație mută, oarbă, surdă, cu proiecte de care nu ar nevoie nimeni, care ne costă dublu decât estimat inițial, cu lucrări de cea mai proastă calitate!
Cu ședințe de consiliu local în care primarul agresează verbal, la propriu consilierii locali, nu răspunde la nicio întrebare a acestora - deși are această obligație prin lege - , nu comunică nicio informație solicitată de consilieri locali, de cele mai multe ori ca urmare a sesizărilor cetățenilor", susține consilierul local independent, Felicia Ovanesian.
Pagina oficială de Facebook a unei instituții publice nu e doar o unealtă de promovare, ci o poartă deschisă spre comunitate.
Când cetățenii pun întrebări și autoritatea nu răspunde, nu mai vorbim despre transparență sau comunicare, ci despre o ruptură între administrație și locuitori.
Pentru că fiecare comentariu ignorat e o oportunitate ratată de a construi încredere.
Citește și:
Răzbunarea Feliciei OvanesianÎl cheamă în judecată pe președintele ședinței de CLM Constanța, care a sancționat-o cu avertisment
Pagina oficială de Facebook a unei instituții publice nu e doar o unealtă de promovare, ci o poartă deschisă spre comunitate.
Când cetățenii pun întrebări și autoritatea nu răspunde, nu mai vorbim despre transparență sau comunicare, ci despre o ruptură între administrație și locuitori.
Pentru că fiecare comentariu ignorat e o oportunitate ratată de a construi încredere.
Citește și:
Răzbunarea Feliciei OvanesianÎl cheamă în judecată pe președintele ședinței de CLM Constanța, care a sancționat-o cu avertisment
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii