Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
05:35 24 10 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Acces la un act educaţional de calitate Licitaţie organizată de Primăria Ovidiu pentru construirea unei creşe cu program prelungit (document)

ro

16 Sep, 2019 00:00 610 Marime text

Primăria oraşului Ovidiu anunţă organizarea şi desfăşurarea unei licitaţii pentru atribuirea contractului „Execuţie de lucrări pentru construire imobil P+1E cu destinaţia de creşă cu program prelungit în oraşul Ovidiu“, în valoare estimată de 863.457,65 de lei. Achiziţia se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene prin Programul Operaţional Regional - POR. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 7.10.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

Valoarea estimată a contractului de lucrări este de 863.457,65 lei, fiind calculată ţinând cont de următoarele capitole ale devizului general, format din: cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 19.400 lei; construcţii şi instalaţii - 725.680,16 lei; montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 2.917,55 lei; utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 54.760,00 lei; alte cheltuieli/ organizare de şantier - 60.699,94 lei.

Ofertantul trebuie să fi executat lucrări similare (lucrări de construire/reabilitare/modernizare/extindere clădiri cuprinse cel puţin în categoria de importanţă C) în ultimii 5 ani, cu o valoare cumulată de cel puţin 860.000,00 lei, valoare care se poate demonstra prin însumarea lucrărilor executate la nivelul unui contract sau maximum 3 contracte.

Finanţare aprobată în vară


În data de 1 iulie 2019, primarul oraşului Ovidiu, George Scupra, a semnat contractul de finanţare pentru proiectul „Construire imobil P+1, cu destinaţia de creşă cu program prelungit, în oraşul Ovidiu“. Clădirea va dispune de sală de servire a mesei, dormitoare, cabinet medical, vestiare, grupuri sanitare, birouri şi dotări la standarde europene privind siguranţa şi buna desfăşurare a activităţilor educaţionale. Investiţia va fi situată pe Şoseaua Naţională nr. 62A (în vecinătatea grădiniţei „Licurici”, pe o suprafaţă de 246 mp, având ca regim de înălţime parter şi etaj. Proiectul este finanţat prin programul POR 2014-2020, Axa prioritară 10 - Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale.
 
„Oraşul Ovidiu creşte de la an la an ca număr de populaţie, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Acesta a fost şi motivul principal când am demarat aceste proiect. Suntem bucuroşi ca putem veni cu o soluţie viabilă pentru familiile tinere, care în mod justificat aveau această dorinţă. În scurt timp vom demara procedurile de licitaţie.

Educaţia este una dintre priorităţile mele, considerând că investiţiile în educaţie sunt cel mai bun proiect pe termen lung. În oraşul Ovidiu, hrana copiilor de la grădiniţa cu orar prelungit este subvenţionată 50% de Primărie, paza este gratuită la toate unităţile de învăţământ şi în fiecare vară investim în modernizarea acestora.  Avem o şcoală şi grădiniţă nouă în satul Poiana, am reabilitat complet sala de sport de la şcoala din Culmea şi am depus proiectul pentru extinderea Liceului Tehnologic «Ion Podaru». Totodată, sperăm ca şi proiectul privind supraetajarea Şcolii Gimnaziale nr. 2 «Poet Ovidiu» să fie aprobat, pentru a oferi tuturor copiilor, indiferent de vârstă, accesul la un act educaţional de calitate, facilitând creşterea rezultatelor şcolare pe viitor”, a declarat primarul George Scupra.

În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Citeşte şi:

Finanţare aprobată pentru construirea unei creşe cu program prelungit în oraşul Ovidiu

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii