Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:24 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța organizează două licitații pentru materiale sanitare (DOCUMENTE)

ro

20 Jan, 2023 10:57 1517 Marime text
  • Cele două licitații însumează o valoare totală de peste 14 milioane de lei
 
Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța organizează două licitații pentru atribuirea contractelor aferente achiziției mai multor materiale sanitare atât pentru Unitatea de Primiri Urgență, secția ATI și spital, cât și punctual pentru secția de chirurgie cardiovasculară. În urma licitațiilor, vor fi semnate acorduri-cadru pentru furnizarea celor enumerate.
 
O primă licitație face referire la furnizarea de materiale pentru UPU, ATI și spital, valoarea estimată fiind de 7.567.440 lei, cu termen limită de 21 februarie 2023. Este vorba de cinci loturi astfel:
  • Lot 1 – pachet consumabile folosite pentru igienta pacientului – aproximativ 1,2 milioane de lei
  • Lot 2 - Pachet materiale de protecție – aproximativ 2,2 milioane lei
  • Lot 3 - Pachet truse/seturi – peste 2 milioane de lei
  • Lot 4 - Set monitorizare diureză orară și presiune intravezicală – 614.400 lei
  • Lot 5 - Pachet consumabile intubație – aproximativ 1,4 milioane lei.
Persoanele cu funcții de decizie sunt conducătorul autorității contractante, membrii organelor decizionale ale autorității contractante ce au legatură cu procedura de atribuire, precum și orice alte persoane din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentelor achiziției și/sau desfășurarea procedurii de atribuire:

- Manager – Ec. Ionescu Ionuț-Cornel
- Director Financiar Contabil - Ec. Constantin Valerica
- Director Medical - Dr. Prăzaru Marius Dragoș
- Director Îngrijiri - As. Licențiat Mihăilescu Petruș
- S.L.Dr. Tudoran Rodica – Medic șef Serviciul UPU-SMURD
- S.L. Dr. Cindea Iuliana – Medic șef ATI
- Bioinginer ATI – Dragomir Cezara
- Asis. Principal UPU - Enache Rarita
- Economist – Cornea Magda
- Ref.Mânăstireanu Sabina
- Sef Serviciu Achizitii – Ing. Fraico Mirela
- Serviciul Achiziții – Ec. Furnică Mărioara
- Consilier juridic - Jr. Săndulescu Mariana
- Consilier juridic – Jr.Gherghina Carmela Endora


Cea de-a doua licitație organizată vizează acordul-cadrul ce se va încheia pentru furnizarea de materiale sanitare pentru clinica de chirurgie cardiovasculară, aici fiind vorba de 8 loturi. Valoarea estimată este de 6.820.500 lei, iar termenul limită pentru depunerea ofertelor este 23 februarie a.c., dată la care se va organiza și licitația aferentă.
 
Cele opt loturi sunt:
  • Lot 1 – catetere arteriale – 120.000 lei
  • Lot 2 – pachet monitorizare hemodinamină compatibil cu Platforma EV 1000 aflată în dotarea secției – 931.000 lei
  • Lot 3 – pachet consumabile compatibile cu aparatele pentru terapii de supleere renală Fresenius multifiltrate aflate în dotarea secției – peste 3,8 milioane de lei
  • Lot 4 – pachet consumabile compatibile cu platforma Pulsion Maquet aflată în dotarea secției de chirurgie cardiovasculară – 567.500 lei
  • Lot 5 – pachet acces venos central – 100.000 lei
  • Lot 6 – consumabile compativile cu dispozitivul de monitorizare a saturației oxigenului cerebral Invos Oximeter – 105.000 lei
  • Lot 7 – consumabile compatibile cu dispozitivul de administrare oxigenoterapie cu flux înalt Fisher and Paykel aflat în dotarea secției ATI – 500.000 lei
  • Lot 8 – Oxigenator cu membrană tratată pentru adulți însoți de set CEC și set cardioplegie – 600.000 lei
 
Persoanele responsabile pentru buna desfășurare a licitației sunt:

- Manager – Ec. Ionescu Ionuț-Cornel
- Director Financiar Contabil - Ec. Constantin Valerică
- Director Medical - Dr. Prăzaru Marius Dragoș
- Director Îngrijiri - As. Licențiat Mihăilescu Petruș
- Medic șef Secție Chirurgie Cardiovasculară –Dr. Militaru Marius
- Coordonator ATI –CCV –Dr. Grosu Cristina
- Referent – Jr.Mânăstireanu Sabina
- Secție Chirurgie Cardiovasculară –Coordonator Program CCV -Dr. Pop Viorel Liviu
- Șef Serviciu Achiziții – Ing. Fraico Mirela
- Serviciul Achiziții – Ec. Furnică Mărioara
- Consilier juridic - Jr. Săndulescu Mariana
- Consilier juridic – Jr. Gherghina Carmela Endora


 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Spitalul Județean de Urgență Constanța caută firmă pentru servicii de arhivistică

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii