Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:23 30 11 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Securizarea frontierelor UE Nave maritime de patrulare pentru flota IGPF

ro

08 Oct, 2020 00:00 883 Marime text
  • Inspectoratul General al Poliției de Frontieră cumpără două nave maritime de patrulare, pentru suplimentarea flotei.
  • Achiziția face parte din proiectul FRONTEX, care presupune dotarea cu mijloace specifice de securizare a frontierelor UE.
  • Proiectul este finantat din Fondul pentru Securitate Interna și de la bugetul de stat dar și din fonduri europene.
  • Prețul achiziției este de peste 129 milioane lei.
 
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră (IGPF) intenţionează să încheie un contract de achiziţie publică de produse ce presupune furnizarea de nave maritime de patrulare, în vederea suplimentării flotei IGPF, ce va permite desfășurarea misiunilor specifice de supraveghere și securizare a frontierei, în special a celei care este frontiera externă a Uniunii Europene, în vederea combaterii migraţiei ilegale, traficului de persoane şi a altor riscuri cu impact asupra securităţii, potrivit SEAP.
 
Termenul de execuție este de 24 luni de la semnarea contractului de achiziție publică de produse, dar nu mai târziu de 30.11.2022. În situația prelungirii datei limită de eligibilitate a acțiunilor finanțate prin Programul Național aferent Fondului pentru Securitate Internă, după data 31.12.2022, termenul de execuție a contractului va fi prelungit corespunzător până la împlinirea celor 24 de luni de execuție. Calendar estimat de derulare: ETAPE: a) PRIMA ETAPĂ a procedurii de dialog: DEPUNEREA SOLICITĂRILOR DE PARTICIPARE - 30 zile calendaristice; Această perioadă cuprinde - perioada de contestație pe documentația de atribuire si perioada de solicitare a eventualelor clarificări din partea operatorilor economici; - depunerea candidaturilor; - evaluarea candidaturilor și a documentelor justificative actualizate prin care se demonstrează îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare și selecție, în conformitate cu informațiile cuprinse în DUAE; - selecția candidaților care vor participa la etapa a II-a de dialog competitiv. b) A DOUA ETAPĂ a procedurii de dialog: DIALOGUL - 30 zile calendaristice; - Dialogul se organizeaza în doua runde succesive. Nu vor fi candidati respinsi in urma rundelor de dialog. - Etapa dialogului cu candidaţii selectaţi se organizeaza în vederea identificării soluţiei/soluţiilor apte să răspundă necesităţilor autorităţii contractante şi pe baza căreia/cărora se vor depune ofertele finale. - Candidații selectați sunt invitați să participe la A DOUA ETAPĂ a dialogului competitiv și vor depune propunerea tehnică inițială, la adresa și până la data și ora-limită ce va fi stabilită în invitația de participare la etapa a doua, pe baza căreia se va derula dialogul cu aceștia. c) A TREIA ETAPĂ a procedurii de dialog: DEPUNEREA OFERTELOR FINALE - 15 zile calendaristice; Depunerea ofertelor finale de către candidați în urma etapei de dialog. EVALUAREA OFERTELOR DEPUSE: – 30 zile calendaristice; PERIOADA DE DEPUNERE A CONTESTATIILOR: 10 zile calendaristice; INCHEIEREA CONTRACTULUI – 15 zile calendaristice; Timpul total estimat: 130 zile calendaristice.
 

Descrierea contractului

Autoritatea contractantă achiziţionează două nave maritime de patrulare în vederea dotării Poliției de Frontieră. Termenul de execuție este de 24 luni de la semnarea contractului de achiziție publică de produse, dar nu mai târziu de 30.11.2022. În situația prelungirii datei limită de eligibilitate a acțiunilor finanțate prin Programul Național aferent Fondului pentru Securitate Internă, după data 31.12.2022, termenul de execuție a contractului va fi prelungit corespunzător până la împlinirea celor 24 de luni de execuție. În temeiul art. 221 alin. (1) litera a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generaţie. Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor echipamente din componența navei de ultimă generație ce fac obiectul achiziției în situația în care producătorul echipamentelor din componența navei ofertate inițial a declarat, în perioada de valabilitate a contractului, drept end-of-sale/ end-of-life/end-of-support, echipamentele ofertate inițial. Această clauză include toate echipamentele din dotarea navelor. La aplicarea clauzei de revizuire, valoarea contractului nu se va modifica, iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificațiile tehnice ale echipamentelor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificațiile tehnice ale echipamentelor ofertate inițial. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare / informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
 
Numărul zilelor pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 19 zile. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
 
Valoarea totală estimată a contractului este de 129.944.250 lei.
 

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante

1.p. Inspector General – Liviu BUTE, Adjunct al inspectorului general; 2. Adjunct al Inspectorului General – Bogdan-Mihail IVĂNESCU; 3. Director al Direcției Logistice – Ana-Maria JIANU; 4. Șef al Serviciului Juridic – Carmen-Vasilica VICOLEANU; 5. Director al Direcției Financiare – Iuliana-Laura MITROFAN; 6. Director al Direcției Fonduri Europene Nerambursabile – Angelica DOROBANȚU; 7. Șef al Serviciului Fonduri Dedicate – Claudiu-Ștefan PAVEL; 8. Șef al Serviciului Tehnic – Alexandru NEDELCU; 9. Șef al Serviciului Achiziții – Marius-Lucian GOGOI; 10. Șef al Biroului Gestionare și Asistență Fonduri Externe – Gabriela GHEORGHE; 11. Director al Bazei de Reparații Nave Brăila – FLORIN BAȘTIUREA; 12. Director al Gărzii de Coastă – Laurențiu-Cristian CICU.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14.10.2020, ora 15:00.
 

 

Citește și:

Servicii pentru modernizarea centralei termice și branșament la gaze pentru pavilionul Grup Nave Constanța (document)
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii