Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:21 15 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

RAJA Constanța Consumatorii din Eforie Nord, fără apă la robinete. Iată în ce interval

ro

15 Apr, 2024 10:46 721 Marime text

La nivelul sistemului de distribuție apă potabilă din localitatea Eforie Nord, județul Constanța, se vor executa lucrări de racordare a noilor conducte la rețeaua existentă.

Pentru realizarea acestor operațiuni, RAJA S.A. va întrerupe furnizarea apei potabile consumatorilor din localitatea Eforie Nord, miercuri – 17 aprilie 2024, în intervalul orar 08.00 -17.00.

Potrivit unei informări RAJA SA, investiția face parte din CL8 –“Reabilitare conductă magistrală în Eforie Nord, reabilitarea și extinderea rețelelor de distribuție și de canalizare precum și a conductelor de refulare, stație nouă de pompare apă uzată și conducta de refulare aferentă, din localitățile Eforie Nord, Agigea și Techirghiol, județul Constanța” în valoare de aproximativ 32 milioane lei și CL41 –“Surse de apă, rezervoare, stație de pompare, stație de clorare, rețele de incintă din comuna Costinești, reabilitare Gospodărie de Apă Eforie Nord, stație de clorare și instalare grup de pompare pentru localitatea Agigea. Reabilitare conducte de aducțiune GA Constanța-Sud-Lazu-Agigea-GA Eforie Nord.

Reabilitare conducte de aducțiune GA Eforie Nord-Agigea” în valoare de aproximativ 77 milioane lei, derulate prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).​

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție ale constructorului vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în timp operativ.

​Totodată, rugăm toți utilizatorii afectați de această lucrare să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.

Amintim consumatorilor că investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul lor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii ireproșabile și implicit creșterea calității vieții. Prin implementarea acestora se realizează îmbunătățirea capacității de transport și de distribuție a apei potabile, asigurarea debitului de alimentare și a calității apei, reducerea pierderilor în rețeaua de distribuție, siguranța și continuitatea furnizării serviciilor, au transmis reprezentanții RAJA SA. 




Citește și:

RAJA ConstanțaMai mulți consumatori din Constanța rămân fără apă la robinete, miercuri
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii