Primăria Limanu pune la bătaie peste un milion de lei pentru delegarea gestiunii deșeurilor din comună. Când are loc licitația?
Primăria Limanu pune la bătaie peste un milion de lei pentru delegarea gestiunii deșeurilor din comună. Când
18 Nov, 2024 12:53
ZIUA de Constanta
378
Marime text
Comuna Limanu organizează o nouă procedură de achiziție publică privind desemnarea prestatorului economic pentru prestarea serviciilor de „sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetic”, a serviciilor de „eliminare, prin depozitare, a deşeurilor reziduale, a deşeurilor stradale, a deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice, a reziduurilor rezultate de la instalaţiile de tratare a deşeurilor municipale, precum şi a deşeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a locuinţelor la depozitele de deşeuri nepericuloase”, si a activităților de tratare mecano-biologică a deșeurilor municipale din Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Limanu fără punerea la dispoziție a infrastructurii tehnico-edilitare”.
Licitația a fost reluată, după ce prima achiziție, cu toate loturile, estimată la700.500 lei a fost anulată pe 29.10.2024, potrivit SEAP.
Valoarea totală a noii achiziții este estimată la 1.078.090 lei.
Contractul se va încheia pe 12 luni.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 28.11.2024 ora 15:00 pentru toate loturile în SEAP
Achiziția se face tot pe trei loturi, după cum urmează:
1. LOTUL I Activitatea de sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetic;
2. LOTUL II Activitatea de tratare mecano-biologică a deşeurilor reziduale în instalaţia integrata de tratare.
3. LOTUL III Activitatea de eliminare, prin depozitare, a deşeurilor reziduale, a reziduurilor rezultate de la instalaţiile de tratare a deşeurilor municipale, precum şi a deşeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a locuințelor.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Georgescu Gheorghe-Daniel - Primar; Feodorof Mihai - Viceprimar, Ivan Georgiana - Secretar general, Crăciun Nicolae - consilier, Crăciun Victoraș Bogdan - consilier, Ciobanel Nicolae - consilier, Alecsoiu Adriana - consilier, Dumitru Marius - consilier, Enacache Fevronia Liliana - consilier, Guzu Dan-Gabriel - consilier, Maricoiu Ionuț Călin - consilier, Rață Cristina - consilier, Țuțea Costel - consilier, Vlădescu Ștefan-Răzvan - consilier, Vlădescu Nicolae - consilier și Mirciu Ion - consilier.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Limanu pune la bătaie peste 700.000 de lei pentru gestiunea deșeurilor din comună. Când are loc licitația?
Licitația a fost reluată, după ce prima achiziție, cu toate loturile, estimată la700.500 lei a fost anulată pe 29.10.2024, potrivit SEAP.
Valoarea totală a noii achiziții este estimată la 1.078.090 lei.
Contractul se va încheia pe 12 luni.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 28.11.2024 ora 15:00 pentru toate loturile în SEAP
Achiziția se face tot pe trei loturi, după cum urmează:
1. LOTUL I Activitatea de sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetic;
2. LOTUL II Activitatea de tratare mecano-biologică a deşeurilor reziduale în instalaţia integrata de tratare.
3. LOTUL III Activitatea de eliminare, prin depozitare, a deşeurilor reziduale, a reziduurilor rezultate de la instalaţiile de tratare a deşeurilor municipale, precum şi a deşeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a locuințelor.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Georgescu Gheorghe-Daniel - Primar; Feodorof Mihai - Viceprimar, Ivan Georgiana - Secretar general, Crăciun Nicolae - consilier, Crăciun Victoraș Bogdan - consilier, Ciobanel Nicolae - consilier, Alecsoiu Adriana - consilier, Dumitru Marius - consilier, Enacache Fevronia Liliana - consilier, Guzu Dan-Gabriel - consilier, Maricoiu Ionuț Călin - consilier, Rață Cristina - consilier, Țuțea Costel - consilier, Vlădescu Ștefan-Răzvan - consilier, Vlădescu Nicolae - consilier și Mirciu Ion - consilier.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Limanu pune la bătaie peste 700.000 de lei pentru gestiunea deșeurilor din comună. Când are loc licitația?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii