Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:33 13 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Cernavodă caută o firmă care va moderniza spațiile verzi și locul de joacă de la Grădinița nr.4 (DOCUMENT)

ro

19 Feb, 2024 13:37 590 Marime text
  • Contractul privind realizarea obiectivul de investiții „Modernizare spații verzi și loc de joacă la Grădinița nr.4 din orașul Cernavodă“, este scos la licitație de Primăria Cernavodă.
  • Valoarea estimată a contractului este de 1.618.305,94 lei.
 
Primăria Cernavodă anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Lucrări de execuție în vederea realizării obiectivul de investiții «Modernizare spații verzi și loc de joacă la Grădinița nr.4 din orașul Cernavod㻓. Valoarea estimată a contractului este de 1.618.305,94 lei.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 07.03.2024, ora 15:00, acestea urnând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră.
 
Obiectul contractului constă în prestarea lucrărilor de execuție în vederea realizării obiectivul de investiții „Modernizare spații verzi și loc de joacă Gradinița nr.4 de pe strada Tudor Vladimirescu” din Cernavoda.
 
 
Responsabili de atribuirea licitației
 
 
Persoanele care detin funcții de decizie în cadrul autorități contractante responsable de organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoiță - primar; Șerif Cîrjali – viceprimar; Silvica Olteanu – secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – șef Serviciu, Serviciul Impozite și taxe; Menat Aledin - Șef Serviciu Tehnic; Aurica Marin - Inspector asistent, Olteanu Ionuț Mihai - Șef Serviciu Patrimoniu și Cadastru, Serviciul Compartiment Tehnic Investiții; Dragomir Rodica - Șef Serviciu ADPP, Alina-Diana Miesz - director Executiv Direcția servicii și administrație publică; Laura Vasilica Nicolescu - șef Serviciu Strategie și Proiecte; Simona Presadă – șef serviciu; Raluca Andronache – șef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Sorina Popa – director Direcția Cultura, Muzeu, Bibliotecă; Georgiana Cadiu - director Executiv Direcția Asistență Socială; Corina Ghilase - director Cămin pentru persoane vârstnice; Ardelean Radu Alexandru - șef Serviciu Tehnic Investiții și Achiziții Publice.

La aceștia se adaugă consilierii locali: Bogdan Boarcă, Constantin Grăjdeanu, Mariana Mircea, Marilena-Laura Nicola, Marian Sava,  Tudor Romeo, Salem Zahra, Postole Radu-Victor, Aida- Gabriela Rizea, Mihai Popa, Niazi Ghiulen,  Florina Gheorghe,  Constantin - Codruț Cocor, Stoian Benoni, Cristian Gherghiniță,  Liliana Voiculescu.
  
În vederea îndeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnică și profesională, ofertanții vor prezenta o listă a principalelor lucrări similare cu cele care fac obiectul contractului executate în ultimii 5 ani, calculați prin raportare la data limită de depunere a ofertelor (cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor publici sau privati). Din lista trebuie să rezulte că ofertantul a executat lucrări similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, la nivelul a unul sau a mai multor contracte, în valoare cumulată de cel puțin 1.618.305,94 fără T.V.A.
 
  
PRECIZĂRI:
 
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
 
Citește și:
 
 
Act de urbanism, emis de Primăria Constanța: Liceul Teoretic „George Călinescu“, reabilitat energetic cu banii de la Ministerul Dezvoltării

Cumpărări directe: Iridex Group Salubrizare SRL a bătut palma cu primăria Mihai Viteazu din județul Constanța. Firma va câștiga 100.000 lei (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii