Poșta Română a demarat un amplu proces de rebranding
Poșta Română a demarat un amplu proces de rebranding
12 Sep, 2025 09:59
ZIUA de Constanta
224
Marime text



Față de informațiile și imaginile apărute recent în spațiul public, Compania Națională “Poșta Română” face câteva precizări.
Compania Națională ,,Poșta Română”, liderul serviciilor de poștă și logistică din țară, a demarat în acest an un amplu proces de rebranding și diversificare a portofoliului de branduri, proces care ESTE ÎNCĂ ÎN DESFĂȘURARE și care marchează o nouă etapă în istoria sa de peste 163 de ani.
Potrivit Poștei Române, instituția trece printr-o transformare majoră bazată pe 3 direcții:
- Ghișeu universal – infrastructură de relație între cetățeni și companii cu instituțiile statului;
- Curierat și logistică- bază solidă de hub-uri logistice, concurent în e-commerce și last-mile;
- Servicii financiar-bancare-soluții digitale accesibile;
„Strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizațională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate și a unui brand endorsat.
Procesul de rebranding al Companiei Naționale “Poșta Română” este dezvoltat în colaborare cu INOVEO CONCEPT, agenție românească de consultanță în branding și design cu peste 20 de ani de experiență și un portofoliu extins de proiecte pentru branduri naționale și internaționale. Procesul include toate etapele necesare pentru construcția unui brand solid și contemporan. La finalul acestui proces, Compania Națională “Poșta Română” va face publică noua strategie de rebranding, cu toate componentele ei, așa cum vor fi ele definite”, precizează Poșta Română
Citește și
Poșta Română sprijină consumatorii în depunerea cererilor pentru tichetele de energie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii