Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:23 14 07 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Operatorul magazinelor Kenvelo, Lee Cooper și Timeout, în insolvență! Compania a raportat datorii uriașe

ro

14 Jul, 2025 13:31 247 Marime text

Foto cu rol ilustrativ

Montecristo retail RO SRL a intrat în insolvență! Potrivit datelor afișate pe platforma termene.ro, compania, care operează rețeaua de magazine Kenvelo, Lee Cooper și Timeout din România, a intrat în insolvență la data de 10 iulie 2025.

Pe rolul Tribunalului Ilfov a fost înregistrat, la data de 30 iunie 2025, dosarul cu nr. 1627/93/2025, Secția I civilă, care are ca obiect „cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)”.

Procesul este în faza de fond, iar următoarea înfățișare în fața instanței este programată pentru data de  20.10.2025.

Montecristo Retail RO SRL  are o vechime de 22 de ani, fiind înființată la data de 19 decembrie 2002, sediul social este în Domnești, strada Comertului Nr. 13A, județul Ilfov și se ocupă de comerț cu amănuntul al textilelor, în magazine specializate.

Societatea a înregistrat datorii uriașe, în anul 2024, mai exact, 162.641.047 lei, pierderi de 30.793.855 lei, o cifră de afaceri de 152.278.423 lei și 262 de angajați.

Asociat unic este Trilinc Global-Montecristo Retail Holdings LTD ( Insulele Cayman), iar administrator este  Paul Robert Sanford (America).
„Lucrăm la un plan de restructurare realist, construit pe baze comerciale solide, care vizează eficientizarea activității companiei, restructurarea rețelei de magazine și păstrarea brandurilor esențiale în piață. Suntem în dialog permanent cu echipa Montecristo și vom propune măsuri care să asigure continuitatea operațională și protejarea valorii economice a afacerii", a declarat Mircea Șomlea, Partener INFINEXA, administrator judiciar al Montecristo Retail RO, citat de profit.ro.
Montecristo s-a confruntat cu o serie de provocări sistemice: impactul pandemiei COVID-19, urmat de inflația ridicată, creșterea semnificativă a costurilor de operare (chirie, utilități, logistică) și scăderea vânzărilor în unele din centrele comerciale unde operează, la acestea adăugându-se migrarea accelerată a consumului către platformele online și de schimbarea comportamentului de cumpărare al consumatorilor, axat tot mai mult pe prudență și optimizare acheltuielilor.


Text integral AICI

Citește și:
Preluarea de către Montecristo Retail RO SRL a Great United Trading, Win Bright Limited și Timeout Italia SRL, analizată de Consiliul Concurenței
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii