Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:40 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Direcția Generală de Asistență Socială, licitație pentru lucrări de reparații generale și renovare grupuri sanitare (DOCUMENT)

ro

11 Mar, 2024 18:40 644 Marime text
  • Valoarea totală estimată este de 560.754,34 lei.
 
Conform site-ului LicitatiaPublica.ro, Direcția Generală de Asistență Socială Constanța a atribuit o licitație pentru „Lucrări de reparații generale și renovare grupuri sanitare - CabR Aristotel, Techirghiol”.
 
Valoarea totală estimată este de 560.754,34 lei.
 
Descriere succintă:
 
Prezenta procedura de atribuire a contractului are in vedere achiziționarea lucrărilor de execuție pentru: „Achiziția de lucrări de renovare și reparații grupuri sanitare si privesc: - linoleumul existent pe pereții și pardoseala (holurile, vestiarele, băilor) se va decoperta, - se va executa hidroizolația grupurilor sanitare - se vor monta placaje de gresie antiderapanta (culoarea va fi aleasa împreuna cu Autoritatea Contractanta, astfel încât sa se armonizeze cu întregul ansamblu CabR Aristotel) - se vor demola pereții existenți cu cabinele de dus si cabinele de wc-uri, executați din gips carton, reconstruire acestora va fi facuta cu BCA 15 cm. Pereții vor fi realizați in conformitate cu sistemele agrementate de pereți BCA. Zidăria se efectuează pentru executarea: - cabinelor de dus - 2 buc. - cabinelor wc-uri - 3 buc. pe fiecare baie (parter, etajele I-II) CabR Aristotel. -pereții executați din BCA 15 cm pentru cabine necesită tencuieli, finisări și zugrăveli; - se vor demonta caloriferele existente pentru a se putea monta faianța; - se vor remonta caloriferele după plecarea cu faianța și se vor schimba robineții dublu reglaj și robineții de aerisire; - se vor executa probe de etanșare, de dilatare contractare; - se vor monta placaje de faianță (H=1,60 m), (culoarea va fi aleasă împreuna cu Autoritatea Contractantă, astfel încât sa se armonizeze cu întregul ansamblu CabR Aristotel); - se vor igieniza spațiile grupurilor sanitare - reparații tencuieli, finisări cu glet și amorsă, se vor aplica zugrăveli lavabile; - se vor executa lucrări de reparații în jurul tocurilor la ușile ce se vor schimba; - se vor schimba ușile de intrare la grupurile sanitare și cabinele WC; -se vor înlocui corpurile de iluminat cu corpuri de iluminat LED; -se vor executa lucrări de instalații sanitare - înlocuire conducte și fitinguri. Țevile de alimentare apă, înlocuite, vor urma traseul celor vechi. La final se inspectează înălțimea și poziția exactă a robinetelor și accesoriilor de montaj. Rețeaua de distribuție a apei se va realiza din țevi de PPR fixate cu bride. Toate traseele de țevi pentru evacuarea apelor uzate se va face prin intermediul rigolelor ce se vor monta în pardoseală, - se vor demonta obiectele sanitare vechi și se vor monta obiecte sanitare noi (lavoare, baterii lavoar, colone de duc cu baterii, etajere, oglinzi, port prop și port hârtie, obiecte sanitare pentru persoane cu nevoi special); - pe fiecare etaj în grupurile sanitare se vor monta vas WC mare, special pentru persoane cu dizabilități; - se vor monta in cabinele de duș scaune pentru peroane cu dizabilități; - se vor monta mâini curente.
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:
  • Director General - Dănila George;
  • Consilier superior - Chila Carmen;
  • Director Executiv Direcția de Asistență Socială Persoane Adulte - Suliman Secyl;
  • Director Executiv Protecția Copilului - Marcoșanu Silviu Mihai;
  • Biroul Achiziții Urmărire Contracte: Constantin Dana Antonela - consilier achiziții;
  • Sotir Anișoara - șef birou;
  • Cosmin Masaca - consilier achiziții;
  • Palcau Corina - consilier achiziții;
  • Teodorescu Elena - consilier achiziții;
  • Grosu Chirana Georgiana - consilier achiziții;
  • Serviciul Administrativ Patrimoniu Tehnic: Carmen Eremia - șef serviciu;
  • Helepciuc Ștefana - inspector;
  • Ghenge Merdan - consilier;
  • CIRUL DASPA, Macovei Marius șef centru;
  • Liviu Andrei - inspector;
  • Cătălin Meroșneac - inspector;
  • Mititelu Radu - inspector;
  • Serviciul Juridic Contencios: Ristea Mihaela - șef serviciu;
  • Guță Titiana - consilier juridic;
  • Denisa Dragomir - consilier juridic;
  • Larie Petre - consilier juridic;
  • Checiu Cristina - consilier juridic;
  • Ciocârlan Monica - consilier juridic;
  • Creanga Catalina Georgeta Iuliana - consilier juridic;
  • Serviciul Contabilitate, Buget: Stamule Zoica - șef serviciu;
  • Neculaev Alina - inspector;
  • Cosma Felicia Iuliana - consilier;
  • Serbinuc Iuliana Claudia - consilier;
  • Eremia Marius - consilier;
  • Butoi Meral - consilier.
 
Licitația va avea loc pe data de 26.03.2024, ora 15.00.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Citește și:
Licitații Constanța: Confort Urban SRL, licitație deschisă pentru execuția de lucrări de reparații curente (DOCUMENT)
 

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii