Licitație pentru deschiderea unei cafenele în incinta Cazinoului din Constanța
Licitație pentru deschiderea unei cafenele în incinta Cazinoului din Constanța
15 Oct, 2025 18:14
ZIUA de Constanta
168
Marime text



Începând de astăzi și până pe 12 decembrie, persoanele juridice interesate sunt invitate să își depună conceptul și oferta pentru operarea unei viitoare cafenele/bistro în incinta Cazinoului din Constanța. Spațiul care face obiectul licitației publice se află la parterul și subsolul Cazinoului și are o suprafață interioară utilă de circa 550 metri pătrați, la care se adaugă terasa exterioară descoperită cu vedere spre mare, cu o suprafață de 324 de metri pătrați.
Potrivit reprezentanților Cazinoului Constanța, câștigătorul va fi desemnat în urma analizei dosarelor înscrise în concurs de către o comisie din care fac parte reprezentanți ai Consiliului Local Municipal, societății Patrimoniu Constanța Litoral SRL și ANAF. Durata contractului inițial este prevăzută pentru o perioadă de 4 ani, cu posibilitatea prelungirii cu încă 2 ani.
Date despre licitație
Conform anunțului, în Cazinoul din Constanța va exista un spațiu în care se va extinde oferta de servicii pentru publicul larg prin dezvoltarea unui concept de cafenea/bistro, în urma unei licitații publice. Conform celor stabilite în documentația de licitație, în viitoarea cafenea/bistro se vor putea comercializa băuturi răcoritoare și alcoolice, cafea, precum și mâncare rece sau preparate care nu implică proceduri de gătire termică.
Prețul de pornire al licitației a fost stabilit în urma unei analize tehnico-economice și este de 48.700 lei pe lună, fără T.V.A., suma reprezentând valoarea chiriei lunare pentru viitorul operator. Valoarea chiriei contractuale va fi stabilită în urma finalizării procedurii de licitație publicǎ în baza ofertei câștigǎtoare.
Principalele criterii de evaluare ale viitorului operator al spațiului scos la concurs cu destinația cafenea-bistro sunt:
Performanța financiară dovedită (cifra de afaceri, profit, număr de angajați, grad de îndatorare) prin prezentarea situațiilor financiare anuale ale societății la data de 31.12.2022, 31.12.2023 și 31.12.2024, așa cum au fost ele înaintate la ANAF: bilanțul contabil, contul de profit și pierderi și alte documente relevante care să ateste stabilitatea financiară și capacitatea unui angajament pe termen mediu și lung.
Planul de amenajare al spațiului, care va fi realizat conform cerințelor minime obligatorii prevăzute în fișa tehnică. Planul privind amenajarea spațiului, atât a suprafeței interioare, cât și a terasei exterioare, va conține un plan arhitectural cu design interior și exterior, conceptul HoReCa (nume, brand), programul propus de funcționare, meniul, portofoliul și experiența anterioară prin alte proiecte relevante implementate, conceptul de design interior, planuri de mobilare și imagini 3D, signalistică și branding, tipuri de evenimente propuse.
Evaluarea câștigătorului desemnat se va face în baza următoarelor criterii:
a) Cel mai mare nivel al chiriei – 40%;
b) Condiţii specifice impuse de natura bunului închiriat – 40%;
c) Capacitatea economico-financiară a ofertanţilor – 15%;
d) Protecţia mediului înconjurător – 5%
La licitaţie pot participa persoane juridice române sau străine care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
- a achitat toate taxele privind participarea la licitație (taxă de participare la licitație, contravaloarea documentației de atribuire și garanția de participare);
- a depus oferta sau declarația de participare la licitatie, împreunǎ cu toate documentele solicitate în documentația de atribuire, în termenele prevǎzute în documentația de atribuire;
- are îndeplinite la zi toate obligațiile exigibile de plată a impozitelor, taxelor și a contribuțiilor către bugetul consolidat al statului și către bugetul local;
- nu este în stare de insolvență, faliment sau lichidare.
Ofertele se depun în două plicuri sigulate, unul la exterior și unul interior la adresa din Constanța, Bulevardul Elisabeta, Nr. 4, Județul Constanța, până la data 12.12.2025, ora 16:00.
Toate informațiile despre modalitatea de obținere a documentației pentru înscrierea la licitația spațiului destinat unei cafenele-bistro din incinta Cazinoului din Constanța au fost publicate în monitorul oficial și pot fi consultate și pe website-ul www.cazinoul.com la secțiunea Informări și comunicate de presă.
De la redeschiderea oficială a Cazinoului din Constanța, pe 21 mai 2025, peste 175.000 de vizitatori au trecut pragul clădirii emblematice de la malul mării. Cu un program cultural divers și atractiv, Cazinoul devine un reper al vieții culturale din România, deschis publicului local și internațional.
Toate detaliile pentru înscrierea la licitație sunt accesibile pe website-ul oficial www.cazinoul.com la secțiunea Informări și comunicate de presă.
Citește și
Tucano CafePrimăria Constanța a deschis un proces pentru desființarea unor lucrări realizate de Love.Peace.Coffee SRL
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii