Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:54 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Județul Tulcea Localitatea Mila 23, comuna Crișan, va avea dispensar

ro

09 Oct, 2020 00:00 2994 Marime text
  • Primăria comunei Crișan județul Tulcea, organizează licitație publică pentru executia lucrarilor prevazute în proiectul de construire a unui dispensar uman, localitatea Mila 23, comuna Crisan,, anunț de atribuire ce poate fi consultat în secțiunea „Documente“.
 
Primăria comunei Crișan județul Tulcea  organizează licitație publică pentru a încheia un contract  de execuție a lucrarilor prevăzute în proiectul „Construire dispensar uman, localitatea Mila 23, comuna Crisan, județul Tulcea”
 
Valoarea estimată a contractului este de 60.891.759 lei. Anunțul a fost publicat la data de 07 septembrie 2020.
 

 Descrierea contractului

 
Contractul presupune executia lucrarilor prevazute în proiectul „Construire dispensar uman, localitatea Mila 23, comuna Crișan, județul Tulcea”.
 
 Beneficiarul doreste realizarea unei cladiri noi, cu functiunea de dispensar prin executatea unui corp de cladire P+1E. Descrierea lucarilor ce urmeaza a fi executate este realizata in cadrul Proiectului tehnic nr.518/2018. Principalii indici constructivi sunt urmatorii: A teren = 251 mp Regim de inaltime P+1 E Arie construita Ac=74,5 mp Arie desfasurata Ad = 149 mp Arie utila Au= 124,2 mp Valoarea estimata totala a contractului de lucrari este 608.917,59 lei, fara TVA, din care: 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 60.000 lei, fara TVA 4.1. Constructii si instalatii 517.139,50 lei, fara TVA 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 30.000 lei 5.1.1. Lucrări de construcții și instalații aferente organizarii de santier 1.778,09 lei Valoarea estimata a contractului nu include cheltuielile diverse si neprevazute. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Viceprimar: Trofim Aurora, secretar: Oprișan Daniela Corina, contabil: Iacovici Rodica, Responsabil achizitii publice: Macarencu Daniela – Președinte comisia de evaluare, Moisă Liuba – membru comisia de evaluare, Iacovici Valeri – membru comisia de evaluare,Danilov Emil Sorin – membru rezervă comisia de evaluare, Consilieri Locali: Aldea Florin Lucian, Damaschin Ionel, Gherman Ludovic Eduard, Platon Alexandru, Lovin Florin, Vasiliu Paul, Mititelu Ion, Conțolencu Alexandru. Furnizor servicii auxiliare: Corsei Roxana Claudia 
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: este 30.10.2020, ora 15.00.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

Citește și:
 
Marele campion Ivan Patzaichin, cooptat ca asociat în societatea Ivan Pescar

Caravana Apele Unite ale României, tură de cinci zile de vâslit în canotci și caiace, prin Delta Dunării
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii