Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
14:50 21 03 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Investiţii noi Primăria Ovidiu cumpără o ambulanţă tip B, un microbuz şi o autospecială de stins incendii (document)

ro

14 Feb, 2019 00:00 591 Marime text
Primăria Ovidiu cumpără o ambulanţă tip B, un microbuz şi o autospecială de stins incendii. În acest sens, autoritatea publică locală a oraşului Ovidiu a anunţat organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de achiziţie a următoarelor utilaje: ambulanţă tip B (lot 1), microbuz 13+1 locuri (lot 2), autospecială de stins incendii (lot 3) în cadrul proiectului „Integrated risk management and efficient reactions of authorities for civil safety”. Valoarea estimată a contractului este de 862.003,28 de lei.
 
Contactul de achiziţie „Utilaje - ambulanţă tip B (lot 1), microbuz 13+1 locuri (lot 2), autospecială de stins incendii (lot 3)“ este finanţat în cadrul Programului Interreg VA Romania-Bulgaria, Axa 3 „O regiune sigură“. Valoarea estimată a contractului este de 862.003,28 de lei fără TVA şi este compusă din: lot 1 – 266.800 de lei fără TVA pentru achiziţia unei ambulanţe tip B, lot 2 – 147.200,00 de lei fără TVA pentru achiziţia unui microbuz 13+1 locuri, lot 3 - 448.003,28 de lei fără TVA pentru achiziţia unei autospeciale stins incendii.
 
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 28.02.2019, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi. Operatorul va face dovada prestării, în cursul unei perioade care acoperă ultimii trei ani (2015, 2016, 2017), cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi, de prestaţii similare cu cele ale procedurii, respectiv livrarea de utilaje/echipamente/auto, identice sau similare celor ce fac obiectul procedurii, în valoare cumulată de minimum 266.000 de lei pentru lotul 1, 147.000 de pentru lotul 2, 448.000 de lei pentru lotul 3.
 

Responsabili de atribuirea licitaţiei

 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, implicate în procedura de achiziţie publică, sunt: Scupra George - primar, Cumpănaşu Tudor Doru - viceprimar, Antonie Laura-Elena - secretar oraş, Tase Cristina - director executiv financiar, Coli Felicia - şef serviciu APL membru rezervă comisie, Drăgan George - şef serviciu Tehnic Achiziţii Investiţii, preşedinte comisie, Kulcsar Petre - şef Serviciu Comunitar de Utilităţi Publice şi Administrativ, membru de rezervă, Naziru Anghelina - şef Birou Achiziţii Contracte Programe şi Proiecte, membru comisie, Bădescu Mariana - inspector contabilitate membru comisie/viză CPF, Moldoveanu Rodica - inspector contabilitate membru rezervă comisie, Voicu Cristina - inspector compartiment Urbanism membru comisie rezervă, Ionescu Nicoleta - consilier juridic, membru comisie, Stan Alina Costiana - inspector Achiziţii Contracte Programe şi Proiecte, membru comisie, Lazăr Adrian - referent Serviciu Tehnic, Investiţii, Achiziţii, membru rezervă comisie, Monica Vodă - din partea furnizorului de servicii auxiliare achiziţiei, precum şi consilierii locali Bădoiu Robert Cristian, Băltareţu George, Mihaela Balanuţă, Călinescu Răzvan Claudiu, Frangeti Nicolae, Darie Nelu, Marin Adrian, Doncea Ionuţ, Gheorghe Doina, Giogea Emilia Valentina, Iancu Dorina, Manole Gheorghe, Pindichi Dan, Soanca Carmen, Strungaru Ion, Suliman Sesnur.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii