Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:08 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Implementat și la Constanța Enel Energie, proiect pilot de acces în magazinele sale pe bază de programare telefonică

ro

16 Dec, 2020 11:54 1807 Marime text
  • Proiectul pilot este implementat în Călărași, Constanța (magazinele aflate pe străzile Primăverii și Soveja), Slobozia, Tulcea și în celelalte magazine  din țară operate de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia și urmărește reducerea timpilor de așteptare, precum și îmbunătățirea eficienței operaționale.
Enel Energie implementează începând cu această săptămână un proiect pilot cu ajutorul căruia clienții pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice. Scopul acestuia este de a crește gradul de confort al clienților și, în același timp, de a le pune la dispoziție servicii de furnizare a energiei în condiții de siguranță deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu Sars-CoV-2 și începerii sezonului rece.

Proiectul pilot este implementat în Călărași, Constanța (magazinele aflate pe străzile Primăverii și Soveja), Slobozia, Tulcea și în celelalte magazine  din țară operate de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia și urmărește reducerea timpilor de așteptare, precum și îmbunătățirea eficienței operaționale.

“Venim în sprijinul clienților noștri și extindem serviciile și produsele care pot fi accesate atât în mediul online, cât și telefonic, pentru a le oferi siguranță și încredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei si este unicul de acest fel în sistemul energetic românesc. Clienții care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operațiuni mai rapide și, implicit, vor petrece mai puțin timp în magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

Clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menționate apelând serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), și apăsând tasta 5. Programarea în magazine se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10:00 – 16:00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la inițierea apelului telefonic.

Pașii ce trebuie parcurși pentru obținerea unei programări telefonice:
  • Clientul furnizorilor Enel apelează numărul unic de telefon 021.9977 și apasă tasta 5 pentru a stabili o programare în magazinul unde solicită asistență din partea angajatului dedicat acestui serviciu
  • În cadrul apelului telefonic, clientul va fi întrebat despre datele de identificare și situația pentru care solicită interacțiunea în magazin; va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la efectuarea apelului
  • Clientului i se va comunica numărul biletului de ordine, în funcție de disponibilitatea magazinului și de ora, ziua pentru care solicită programarea
  • Clientul este rugat să se prezinte la magazin cu maximum 15 minute înainte de ora programată și nu mai târziu de 10 minute după ora alocată.
  • În momentul în care ajunge la magazin, clientul comunică persoanei de la pază numărul biletului de ordine obținut în urma interacțiunii telefonice
  • La ora programată, acesta va putea intra în magazin, respectând măsurile de siguranță prevăzute de legislația în vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.
Sănătatea și siguranța clienților noștri sunt pe primul plan, de aceea furnizorii Enel le recomandă acestora să evite riscurile asociate unui drum la magazin și să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul MyEnel, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

În perioada martie – octombrie 2020, datorită eforturilor companiei de accelerare și de popularizare a soluțiilor digitale, numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% față de același interval al anului trecut. Mai mult, în cele opt luni s-a dublat numărul clienților care au descărcat aplicația MyEnel.

Sursa foto: Enel Energie
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii