Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
19:53 29 09 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

DRDP Constanţa cumpără servicii de deszăpezire (document)

ro

13 Aug, 2020 00:00 462 Marime text
  • Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcţia Regională Drumuri şi Poduri Constanţa anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de servicii de deszăpezire.


Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcţia Regională Drumuri şi Poduri Constanţa organizează licitație publică pentru a încheia un contract de servicii de deszăpezire. Valoarea estimată a contractului este de 66.501.497 lei.


Descrierea contractului


Servicii de intretinere curentă pe timp de iarnă DRDP Constanța – SDN Brăila – acord-cadru – patru ani.

Valoare maxima acord-cadru: 26 016 442,45 RON fără TVA.

Valoare minima acord-cadru: 8 366 640,50 RON fără TVA.

Frecvența și valoarea contractelor care urmeaza să fie atribuite: minimum doua contracte subsecvente pe an.

Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 852 010,62 RON fără TVA.

Valoare celui mai mare contract subsecvent: 3 856 314,89 RON fără TVA.

Cantitățile minime și maxime aferente acordului-cadru, cât și cantitățile estimate minime și maxime aferente unui contract subsecvent se regăsesc ca anexe la documentația de atribuire/caietul de sarcini.

Frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite: minimum doua contracte subsecvente în fiecare an al acordului-cadru.


Cantitățile minime și maxime aferente acordurilor-cadru, cât și cantitățile estimate minime și maxime aferente unui contract subsecvent se regăsesc ca anexe la documentația de atribuire/caietele de sarcini.

A. Număr de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 de zile;

B. Conform obligației prevazute la art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar și concret, la toate solicitările de clarificări în a 11-a zi dinainte de termenul-limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisă după data menționată la punctul A. va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns in termenul menționat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare în termenele menționate se va considera tardivă.


Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire


Dima Marin - director general regional; David Roxana- director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Marcu Nicolae - şef Departament Investiţii; Rădulescu Iulian - şef departament mentenanţă; Tudorache Rodica - şef serviciul lucrări de artă şi clădiri, BMS; Bunghez Adrian - Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri, BMS; Andreea Mihalache - Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri, BMS; Calinovschi Nina - şef Departament Achiziţii; Chirica Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii; ec. Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziţii; tehn. Pantazescu Veronica - Serviciul Achiziţii; ec. Balbae Oana-Despina - şef Serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; Emirali Munever - şef Serviciu Contabilitate; Reşit Emre - şef Serviciu Financiar - Salarizare; Şatrapele Doina - şef compartiment CFP.


Ofertele vor fi trimise până la data de 14 septembrie 2020, ora 15.00.

În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.


Citește și:


Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa, dotată cu un cilindru compactor (document)

S-au certat pe xeroxuri DRDP Constanţa, la judecată cu Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară. Cazul a ajuns la Curte


 

Ti-a placut articolul?

Comentarii