Contract de întreţinere a drumurilor naţionale din administrarea DRDP Constanţa. Când va avea loc licitaţia (document)
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
11:52 14 08 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract de întreţinere a drumurilor naţionale din administrarea DRDP Constanţa. Când va avea loc licitaţia (document)

ro

16 Feb, 2018 00:00 746 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA caută o firmă care se va ocupa de întreţinerea drumurilor naţionale din administrarea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Constanţa.
 
Astfel, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Întreţinere curentă pe timp de vară - parte carosabilă, acostamente, benzi de urgenţă şi benzi de încadrare, anul I - anul IV pentru DRDP Constanţa (7 loturi)“, în valoare estimată fără TVA de 209.854.378 de lei. Potrivit anunţului de atribuire, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 48 de luni. Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent este următoarea:

- lot A2 - Călăraşi - 7.256.205 lei fără TVA
- lot A2+A4 - 4.758.355 de lei fără TVA
- lot Brăila - 6.429.650 de lei fără TVA
- lot Călăraşi - 6.670.070 de lei fără TVA
- lot Constanţa - 12.003.200 de lei fără TVA
- lot Slobozia - 7.350.355 de lei fără TVA
- lot Tulcea - 7.995.759,5 lei fără TVA.
 
Ofertele vor fi depuse până pe data de 27.03.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 23.04.2018, 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este:

- lot A2 - Călăraşi - 70.000 de lei
- lot A2+A4 - 47.000 de lei
- lot Brăila - 64.000 de lei
- lot Călăraşi - 66.000 de lei
- lot Constanţa - 120.000 de lei
- lot Slobozia - 73.000 de lei
- lot Tulcea - 79.000 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Ioniţă Ştefan - director general CNAIR SA; Munteanu Radu Dumitru - director general adjunct Direcţia Generală Exploatare Infrastructura Rutieră; Masala Ionuţ Laurenţiu - director general adjunct Direcţia Generală Economică şi Financiară; Băşulescu Mihail Petea - director Direcţia Licitaţii, Mentenanţă Investiţii şi RK; Bărbulescu Ioana Silvia - Direcţia Licitaţii, Mentenanţă Investiţii şi RK, şef Departament Achiziţii Publice Buget de Stat pentru Obiective de Investiţii şi RK, Întreţinere şi Administrare; Radu Ileana, Chivu Florina, Ştefan Dona Maria, Mareş Ion Lucian, Slubschi Ion, Catichi Cristian Vasile, Goga Georgeta, Radutu Dragoş Aurelian, Jipa Ileana Carmen, Farmazon Daniela, Gheorghiţă Oana Maria, Sultana Bogdan Aurel, Drăgan Cristian - Direcţia Licitaţii, Mentenanţă Investiţii şi RK - Departamentul Achiziţii publice Buget de Stat pentru Obiective de Investiţiii RK, Întreţinere şi Administrare, Nunweiler Iohann - Direcţia Licitaţii, Mentenanţă Investiţii şi RK - Departamentul Achiziţii Publice Buget de Stat pentru Obiective de Investiţii şi RK, Întreţinere şi Administrare, şef Serviciul Achiziţii Produse şi Achiziţii Directe; Bobalca Anca Elena - Direcţia Licitaţii, Mentenanţă Investiţii şi RK - Departamentul Achiziţii Publice Buget de Stat pentru Obiective de Investiţii şi RK, Întreţinere şi Administrare, şef Serviciu Contractare; Andrei Cristian - director Direcţia Mentenanţă Drumuri Naţionale şi Autostrăzi; Ioniţă Demis - şef Serviciul Mentenanţă Drumuri Naţionale şi Autostrăzi; Ticu Alexandru Cătălin - Direcţia Financiară, şef Serviciul CFP, Popa Raluca Marilena, Duina Neluţă Veronica, Givan Dănuţ Grigore, Oţelea Georgian Victor, Dogaru Ioan Victor, Roman Aurelia Diana - Direcţia Financiară, Serviciul CFP; Filipescu Andrei - Director Direcţia Juridică, Hlibocianu Ruxandra Mihaela - Direcţia Juridică, şef Serviciu Avize Consultanţă, Tinte Dana - Ecaterina, Cambosie Laura, Stănescu Roxana - Mihaela, Stan Andreea Roxana, Stan Mihai, Palii Raluca-Maria, Apostol Mircea - consilieri juridici la Direcţia Juridică, Bujor Alexandru Dan şi Ciobanu Eugen - Compartiment Prevenire şi Protecţie; Dima Marin - director general regional - DRDP Constanţa, Tudor Steliana Gabriela - director adjunct exploatare - DRDP Constanţa, Mocanu Paul Nicolae - şef Serviciul Mentenanţă şi Plan, Luta Argentina - ing. Serviciul Mentenanţă şi Plan, Bădulescu Silvia Mona - ing. Serviciu Mentenanţă şi Plan, Marcu Nicolae - şef Departament, Matei Relu - şef serviciu, Rădulescu Iulian - şef departament, Nicolae Adrian - şef serviciu, Enache Silviu Elzian - şef serviciu, Copăceanu Alexandru Marian - şef serviciu, Antohi Andreea - şef serviciu.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertantul trebuie să demonstreze că media cifrei totale de afaceri pe ultimii trei ani (2014, 2015, 2016), pentru fiecare lot în parte, a fost de minimum:
- lot A2 - Călăraşi - 3.600.000 de lei
- lot A2+A4 - 2.300.000 de lei
- lot Brăila - 3.200.000 de lei
- lot Călăraşi - 3.300.000 de lei
- lot Constanţa - 6.000.000 de lei
- lot Slobozia - 3.600.000 de lei
- lot Tulcea - 3.900.000 de lei.
 
De asemenea, ofertantul trebuie să demonstreze că a executat în ultimii cinci ani lucrări similare cu cele supuse procedurii de atribuire, în valoare cumulată de minimum:
- lot A2 - Călăraşi - 3.600.000 de lei fără TVA
- lot A2+A4 - 2.300.000 de lei fără TVA
- lot Brăila - 3.200.000 de lei fără TVA
- lot Călăraşi - 3.300.000 de lei fără TVA
- lot Constanţa - 6.000.000 de lei fără TVA
- lot Slobozia - 3.600.000 de lei făra TVA
- lot Tulcea - 3.900.000 de lei fără TVA.
 
Mai mult, firmele ofertante trebuie să facă dovada că au la dispoziţie (dotare proprie/închiriere/alte forme de punere la dispoziţie) utilaje, instalaţii şi echipamente tehnice necesare pentru execuţia lucrărilor, pentru fiecare lot, la nivelul celui mai mare contract subsecvent, respectiv: staţie de preparare mixturi asfaltice, repartizator mixturi asfaltice, utilaj multifuncţional cu tracţiune integrală, echipamente pentru activitatea de întreţinere curentă pe timp de vară (perie mecanică, picon pentru spargere beton - dale), autobasculantă cu prelată (pentru transportul mixturii asfaltice), placă vibratoare şi vibrator de adâncime, buldoexcavator, încărcător frontal, freză pentru asfalt şi beton, compactor vibrator min. 1,5 tone, instalaţie de colmatat rosturi şi fisuri, sistem (utilaj) de amorsare, autogreder, betonieră (125 - 150 de litri).
 
Anunţul de participare la această licitaţie poate fi vizualizat în secţiunea „Documente“. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii