Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:25 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CN APM SA Patru milioane de lei pentru dragaj de întreținere în bazinele din Portul Constanța (DOCUMENT)

ro

12 Jun, 2024 14:47 552 Marime text

 
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3 iulie 2024.  
 
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a inițiat, printr-un anunț de participare simplificat, achiziția serviciului de „dragaj de întreținere în porturile maritime“.
 
Valoarea totală estimată a contractului e de 4.000.000 lei.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3 iulie 2024, ora 15.00, când se deschid ofertele, în SEAP.
 
După cum se arată pe licitatiapublica.ro, obiectul achiziției îl constituie atât execuția operațiunilor de dragaj de întreținere în bazinele din portul Constanța, cât și realizarea acestor lucrări în zone afectate de situații neprevăzute, apărute pe perioada derulării contractului.
Volumul ce se va draga pe perioada de maximum șase luni (30 zile mobilizare utilaje + 5 luni execuție lucrări de dragaj) va fi de cca 108.000 mc.
 
Lucrările de dragaj se vor executa atât în bazine, cât și în zona limitrofă cheurilor.
 
Pentru aceste lucrări trebuie să se asigure utilaje corespunzătoare tipului de dragaj necesar în zona respectivă.
 
În funcție de necesități și prioritățile operaționale, se va stabili ordinea execuției zonelor, prin dispoziții de dragaj, emise de beneficiar.
 
Execuția lucrărilor de dragaj se va realiza ținând cont de o serie de cerințe specifice, detaliate la nivelul Caietului de sarcini nr 19068/25.04.2024.
 
Criteriul de atribuire e prețul cel mai scăzut.

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și / sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:

• Consiliu de Administrație: Gavruta Adrian-Daniel, Drumea Mihnea Claudiu, Vlad Elena, Diaconu Cătălin, Suryan-Omar Dede, Dan Alexandru Catană, Constantin Chirilă;

• Conducere executivă: Mihai Teodorescu - Director General, Costin Valeriu Avătavului – Director General Adjunct, Ileana-Mirela Bîrchi - Director Executiv, Maria Mergiu - Director Financiar, Florin Laurențiu Chirilă – Director Tehnic, Tanase Iulian Pepi – Consilier Juridic cu atribuții delegate, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă; Hermina Bectemir – Șef Serviciu Achizitii Publice, Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv, Liliana Mihai – Șef Serviciu Cadastru și Evidențe Funciare;

• Alți semnatari: Diana Gabriela Balaban – Inginer, Serviciul Cadastru și Evidențe Funciare, Cristina Daniela Ștefan – Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice.
 
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta este 3 noiembrie 2024.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Sursa foto: ZIUA de Constanța
 
Citește și:
 
Licitații Constanța
CN APM SA, contract de peste 500.000 de lei pentru achiziționarea de manșoane și terminale (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii