Centrul European al Consumatorilor a creat un ghid online pentru drepturile pasagerilor, în cazul problemelor legate de bagaje
Centrul European al Consumatorilor a creat un ghid online pentru drepturile pasagerilor, în cazul problemelor
134
Marime text
Centrul European al Consumatorilor România (ECC Romania) – direcție în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - a pregătit o serie de recomandări și informații utile pentru consumatorii care au probleme legate de bagaje, cu ocazia călătoriei pe care o întreprind cu avionul.Potrivit ANPC, acestea sunt grupate într-un ghid online, care conține detalii concrete referitoare la drepturile pasagerilor în cazul întârzierii, pierderii sau deteriorării bagajelor, în timpul zborului.
Ghidul practic poate fi accesat pe site-ul Centrului European al Consumatorilor din România, la link https://eccromania.ro/ghidul-drepturilor-pasagerilor-in-cazul-problemelor-legate-de-bagaje/.
În acest fel, ECC Romania a dorit să pună la dispoziția consumatorilor, într-o formă succintă și ușor de parcurs, cele mai importante informații referitoare la drepturile, dar și ale căilor de urmat, în cazul în care bagajele acestora au de suferit sau sunt pierdute, în timpul călătoriei cu una dintre companiile aeriene cu sediul în UE.
Pentru toate aceste situații, vă puteți adresa cu o reclamație Centrului European al Consumatorilor din România, care va instrumenta cazul pe cale amiabilă, conform procedurilor europene.
ECC Romania face parte din Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net) care include 29 de centre din toate cele 27 de state membre ale UE plus Islanda, Norvegia. Centrele oferă informații, consiliere și facilitează soluționarea pe cale amiabilă a litigiilor transfrontaliere“ - conform ANPC
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


