Autoritatea Navală Română îşi reface flota de şalupe (document)
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
09:56 14 08 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Autoritatea Navală Română îşi reface flota de şalupe (document)

ro

03 Jul, 2018 00:00 404 Marime text
Autoritatea Navală Română îşi reface flota. Astfel, va achiziţiona opt şalupe, scop în care va organiza o procedură publică, valoarea estimată a contractului fiind de 8.035.294 de lei.
 
Achiziţia este structurată pe patru loturi, după cum urmează:
- lot 1 - şalupă corp aluminiu (CZ Giurgiu - 2 bucăţi + CZ DTS - 1 buc)
- lot 2 - şalupă corp PAFS (2 x min. 370 CP) - 1 bucată (CZ TL)
- lot 3 - şalupă corp PAFS (min. 300 CP) - 1 bucată (CZ GL)
- lot 4 - şalupă corp PAFS (min. 170 CP) (CZ.GL- 1 bucată + CZ TL - 2 bucăţi).
 
Şalupele de inspecţie şi control sunt solicitate pentru dotarea căpităniilor zonale. Şalupele sunt absolut necesare pentru rezolvarea problemelor operative - control cu echipe numeroase, pentru eficientizarea activităţii curente şi de control, precum şi pentru rezolvarea problemelor administrative - transport materiale, comisii de inventariere.
 
Valoarea estimată fără TVA a lotului 1 este de 3.905.042 de lei fără TVA, a lotului 2 - 2.355.462 de lei fără TVA, a lotului 3 - 1.204.202 lei fătă TVA; a lotului 4 - 570.588 de lei fără TVA. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 31.07.2018, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Ofertanţii trebuie să prezinte lista principalelor livrări de produse efectuate în cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi şi să demonstreze că au livrat în ultimii trei ani produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire la nivelul unuia sau mai multor contracte.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Andrei - director general, Nicolae Chioibaş - director general adjunct, Laurenţiu Zanfir - director Direcţia Inspecţie Siguranţă şi Securitate Navală, Cristina Călintaru - director Direcţia Economică, Mircea Sârbu - director C.Z. Galaţi, Virgilica Ciobanu - inspector-şef Inspectoratul Tehnic Galaţi, Vivian Perju - căpitan specialist Serviciul Siguranţă Navală Galaţi, Nicu Ichim - inspector Inspectoratul Tehnic Galaţi, Florin Oprea - director C.Z. Giurgiu, Dan- Alexandru Catană - şef Birou Siguranţa Navigaţiei C.P. Snagov, Constantin Anghel - căpitan-şef de port C. P. Călăraşi, Valentin Camberea - Compartiment Tehnic C.Z. Giurgiu, Mihai Gheorghe Ghiba - director C.Z. Drobeta Turnu Severin, Gheorghe Halinga - şef Serviciul Siguranţa Navigaţiei CZ Dr. Tr. Severin, Ionel Balosin - Serviciul Siguranţa Navigaţiei CZ Dr. Tr. Severin, Alice Merecioni - Compartiment Tehnic CZ Dr. Tr. Severin, Tiberius Popa - Compartiment Tehnic CZ Dr. Tr. Severin, Oana Gheorghiceanu - Serviciul Financiar Contabil, Butariţă Nicoliţă - şef Serviciul Financiar Contabil, Dan Ichim - director C.Z. Galaţi, Daniel Pocora - inginer Birou Tehnic C.Z. Tulcea, Cristina Blejan - şef Birou Tehnic C.Z. Tulcea, Raluca - Alina Muşat - şef Serviciu Investiţii Achiziţii Publice, Aura Glodeanu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Tatiana Silvia Artenie - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Marin Gherlan - Serviciul Investitii Achiziţii Publice, Felicia Nuţu - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Bugete Tarife, Gilda-Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate, Naiden Gabriela-Andreea Vasilescu - şef Birou Juridic şi Contencios, Daniela Tăbacaru - Biroul Juridic şi Contencios, Teodora Soare - Biroul Juridic şi Contencios, Corin Crăciunescu - Biroul Juridic şi Contencios, Anişoara Băniţă - Biroul Juridic şi Contencios.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii