Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:19 06 11 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Afaceri Constanța Un ponton cu macara aflat în patrimoniul Emerald Harvester SRL este scos la vânzare pentru aproape 19 milioane de lei (DOCUMENT)

ro

06 Nov, 2025 17:00 338 Marime text
Foto cu rol ilustrativ. Sursa: pexels
 
  • Prezentul bun supus vânzării a fost sechestrat de către executorul judecătoresc prin procesul verbal de sechestru din data de 1 septembrie 2025 și nu au fost constatate alte eventuale sarcini care ar greva bunul mobil mai sus menționat
 
Pe data de 20 noiembrie a.c. va avea loc licitația pentru vânzarea unui ponton cu macara și generatoare diesel, aflat în patrimoniul debitoarei Emerald Harvester SRL.
 
Prețul de pornire al licitației este de 18.946.452,05 lei.
 
Licitația este organizată de executorul judecătoresc Stoica Constantin Adrian, la Punctul de Lucru 2 al Portului Constanța Sud Agigea, județul Constanța.
 
În conformitate cu dispozițiile art. 769 alin. (8) din Noul Cod de Procedură Civilă, dacă nu se obține prețul de începere a licitației, la același termen, bunul va fi scos din nou la vânzare, caz în care licitația va începe de la prețul de 75% din cel prevăzut în publicații, iar bunul va fi vândut celui care va oferi prețul cel mai mare.
 
Prezentul bun supus vânzării a fost sechestrat de către executorul judecătoresc prin procesul verbal de sechestru din data de 1 septembrie 2025 și nu au fost constatate alte eventuale sarcini care ar greva bunul mobil mai sus menționat.
 
Executarea silită se face în baza titlului executoriu european eliberat în temeiul dispozițiilor Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului Europei nr. 805/21.04.2004: contractul de ipotecă încheiat între Emerald Harvester SRL și Inerco Trade SA la data de 29 august 2023. Ulterior, prin încheierea nr. 512/27.05.2025 pronunțată de Judecătoria Galați în dosarul nr. 8560/233/2025, definitivă prin decizia civilă nr. 616/05.08.2025 pronunțată de Judecătoria Galați în dosar nr. 8560/233/2025, instanța a apreciat ca fiind aplicabile prevederile art. 25 alin. 1 și 2 din Regulamentul CE nr. 805/2024, în sensul că un act autentic certificat ca titlu executoriu european în statul membru de origine se execută în celelalte state membre fără a mai fi necesară parcurgerea procedurii de încuviințare a executării silite.
 
Executorul judecătoresc somează pe toți cei care pretind vreun drept asupra bunului urmărit să-l anunțe pe executorul judecătoresc înaintea datei stabilite pentru vânzare, în caz contrar, urmând să suporte sacțiunile prevăzute de lege.

 
Despre Emerald Harvester SRL
 
Potrivit termene.ro, platformă consultată joi, 6 noiembrie 2025, firma a fost fondată în anul 2022, are ca obiect de activitate „alte activități anexe transporturilor” și are sediul social în Galați.
 
În 2024, Emerald Harvester SRL a înregistrat o pierdere de aproape 2 milioane de lei, o cifră de afaceri de peste 4 milioane lei, datorii de peste 46,5 milioane lei și un singur angajat.
 
Asociatul Emerald Harvester SRL este Danube Horizon SRL.
 

Administratorul este Paul Ivanov.
 
După cum se arată pe termene.ro, Emerald Harvester SRL nu are contracte de achiziție publică adjudecate.
 
Paul Ivanov, asociat și administrator afaceri
 
Paul Ivanov este asociat unic și administrator al societății Trading Line Management SRL (2021), firmă aflată în insolvență (dosar nr. 1038/121/2025, înregistrat la data de 29 aprilie 2025, Tribunalul Galați), care, din 2023 până în 2024, a deținut capitalul social al societății care investește în Portul Constanța, Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu - (fostă ATG Hydro – Technica Systems.  Paul Ivanov a fost, din 2023 până în 2024 când a ieșit din firmă,  administratorul societății Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu - (fostă ATG Hydro – Technica Systems). În prezent,  Trading Line Port Services SRL (2011)  este controlată de Danube Horizon SRL, iar administrator este Moldovan Albina-Alexandra.
 
Paul Ivanov este asociat și/sau administrator în societățile din Galați: Smanet Systems SRL, Smarald Gold Ifn SRL, Inland Waterway Trading SRL, Smart Inland Services SRL, Inland Waterway Services SRL, Inland Waterway Agency SRL, Bondar Shipping SRL, Izza Shipping SRL, Shir Khan Shipping SRL, Mayon Shipping SRL, Anaconda Shipping SRL, Kvb Marianne Shipping SRL, Roxy Shipping SRL, Petran Shipping SRL, Trading Line Seariver Barges SRL, Trading Line Storage Barges SRL, Trading Line Tugs SRL, Trading Line Harvester Max SRL, Excelsior Shipping SRL, Emerald Harvester SRL, Avenir Shipping SRL, Riposa Shipping SRL și Orfeo Shipping SRL.

De asemenea, Paul Ivanov are calitatea de asociat și representant asociat persoană juridică în trei firme din Galați: Pub Promedia SRL, Inland Shipping SRL și Duricha Shipping SRL.

Potrivit Ziarul Financiar, în 2021, compania românească Trading Line Group, specializată în transport fluvial, anunța investiții importante de circa 80 de milioane de euro, cu scopul de a moderniza transportul pe Dunăre.

Paul Ivanov, asociatul unic și administratorul Trading Line Group, a prezentat planuri ambițioase, printre care implementarea inteligenței artificiale, pilotajului de la distanță și a unor sisteme tehnologice de ultimă generație, inspirate de modelele deja aplicate pe fluviul Rin.
 
În cadrul emisiunii Investiţi în România!, realizată de ZF în parteneriat cu CEC Bank,  Ivanov a subliniat că Dunărea oferă avantaje strategice deoarece este mai lată și are un trafic mai redus, ceea ce creează un context propice pentru testarea și implementarea tehnologiilor smart în navigație.
 
În 2021, transportatorul a finalizat achizițioanrea unei nave semi-autonomă cu 6 milioane euro, iar compania intenționa să cumpere alte două nave mai mici cu 9 milioane euro. De asemenea, au fost depuse proiecte europene pentru trei macarale speciale pentru containere (27 mil. euro) și un centru de pilotaj cu simulatoare 4D (20 mil. euro), unde să fie pregătiți viitorii căpitani care vor conduce de la distanță.

Totodată, un proiect innovator (24 mil. euro) în parteneriat internațional din care mai fac parte trei companii olandeze, o companie belgiană şi portul APDM (Compania Naţională Administraţia Porturilor Dunării Maritime) viza construirea unei nave cu propulsie pe hidrogen și electric, pilotată remote, pentru ruta Galați-Constanța.

Potrivit aceleeași surse, fondată în 2012 de Paul Ivanov, Trading Line a pornit cu dorința de a crea cea mai modernă flotă românească. De la transportul pe ruta Constanța–Regensburg, s-a extins până în Olanda. Compania are 12 nave proprii, o flotă ce transportă cereale, derivate petroliere și echipamente industriale mari.
 
PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
De asemenea, pentru documentarea acestui articol au fost folosite și informații de pe platforma termene.ro.  
 
Citește și:
Nava „Forens“, proprietatea Claziana SRL, reținută în Portul Constanţa Sud! (MINUTĂ) 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii