Academia Catavencu Mazare a facut campanie electorala pe banii Primariei Constanta
Academia Catavencu: Mazare a facut campanie electorala pe banii Primariei Constanta
1700
Marime text
Criza financiară a produs mare veselie la Constanţa. În sensul că primarul
Radu Mazăre cheltuieşte într-o veselie banul public pentru tot felul de
evenimente trăsnite. Imediat vă veţi distra cu unele dintre ele. Dar de la
început trebuie să ştiţi că se merge pe o schemă unică la toate aceste proiecte
de mare inutilitate publică. În aceeaşi zi, la fiecare eveniment participă doar
cîte o singură firmă, care ia punctaj mare şi cîştigă fără probleme fonduri
nerambursabile.
Să trecem la distracţie:
1) Luaţi-vă pantofii de dans. Pe 07.05.2009, Primăria Constanţa a decis să se
organizeze în oraş un festival de salsa.
Cîştigătoare pentru organizarea imperios
necesarului festival de salsa a fost declarată Fundaţia Sportin Constanţa,
unică participantă la acest proiect.
Tot pe 07.05.2009 s-a mai dat undă verde la finanţarea altei distracţii
publice: Faleza Fanteziei, un eveniment cîştigat de SC Professional Trading
Center, de asemenea unic ofertant.
Pe aceeaşi dată, 07.05.2009, Primăria Constanţa a decis să organizeze World
Music Mamaia 2009. Eveniment cîştigat de asociaţia Dynamic Art, participantă
solo la ofertare.
Tot pe (ne repetăm, fir-ar să fie) 07.05.2009, Primăria lui Mazăre, ahtiată
după muzică, mai pune de-un concert, Mamaia Milano Night 2009, care, aţi
ghicit, este cîştigat în aceeaşi manieră de SC X-Alter Event, care a
participat, foarte inspirat, de una singură.
2) Luaţi-vă mănuşi de piloţi. Pe aceeaşi dată de 07.05.2009, Primăria are chef
să distreze electoratul şi altfel decît cu muzică. Aprobă organizarea unui
eveniment aviatic. Cîştigat, ştiţi deja cum, de Asociaţia Regională pentru
Promovarea Aviaţiei.
3) Luaţi-vă mănuşi de şofer. După avioane, merge şi o cursă de maşini. La fel,
07.05.2009, o singură firmă, SC Power Marine, cîştigă organizarea evenimentului
Mamaia Exotic Car.
4) Luaţi-vă pantofii de tenis. Pe 07.05.2009 s-a pus şi de un turneu autohton
de tenis, Challenger Mamaia 2009, cîştigat lejer de o singură firmuliţă
prezentă.
Foarte frumoase aceste coincidenţe. Şi mai ales frumoşi sînt banii din spatele
lor. Ca exemplu:
- 180.000 lei, turneul de tenis.
-675.000 lei, World Music Mamaia 2009.
- 2.250.000 lei, evenimentul aviatic.
- 270.000 lei, Mamaia Milano Night 2009.
Nu cumva acordarea cu largheţe a unor sume mari de bani din bugetul municipalităţii a coincis şi cu campania electorală, care avea nevoie de finanţare? E o întrebare retorică. Nicidecum adresată DNA-ului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


