Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:58 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Redwine a creat Coffee Shot - 28.01.2009

ro

28 Jan, 2009 14:50 2011 Marime text

Redwine a creat Coffee Shot

Constanţa, 28 Ianuarie 2009.
Agenţia de branding Redwine a dezvoltat un nou concept de brand pentru o companie care desfăşoară activităţi de vending, deţinând o reţea de automate de cafea şi având distribuţia în oraşul Constanţa. Pentru noul brand, au fost create platforma de brand, identitatea verbală şi vizuală, precum şi aplicaţiile.

Obiectivul esenţial al proiectului era să creăm un brand care să aibă forţa de a se diferenţia în categoria ultra competitivă a producerii şi comercializării cafelei. În acelaşi timp, noul brand trebuia să se impună pe nişa de vending.

Promisiunea de brand „Bullets of energy!” defineşte Coffee Shot ca pe o soluţie de care au nevoie oamenii activi când sunt supra solicitaţi sau trec prin momente de cădere a ritmului normal de activitate.

Numele dezvoltat exprimă personalitatea noului brand: inteligent, automat, tare, cu efect imediat. Acest nume foarte îndrăzneţ este aliniat ideii de brand şi dedicat nişei pe care activează clientul, venind să completeze cu succes celelalte elemente ale identităţii noului brand.

„Într-o categorie de vending evaluata la aproximativ 25 milioane Euro anual, era necesar să creăm un brand nişat. Prin urmare, ideea de brand („impuls de energie”) a venit firesc pe o rută exclusiv funcţională, adresată strict acestei ocazii de consum”, precizează Iulian Dumitru, Strategy Director la Redwine.

„Limbajul vizual creat pentru Coffee Shot sparge clişeele categoriei. Logotipul, simbolul şi culorile vin să întregească identitatea unui brand cu o apariţie puternică şi neaşteptată pentru această categorie”, adaugă Veronica Oancea, Creative & CS Coordinator la Redwine.  

Redwine (www.redwine.ro) este o agenţie independentă de strategie şi design de brand, lansată la începutul anului 2008. Redwine a adus o nouă filosofie pe piaţa de branding din România – daring brands. Echipa Redwine este compusă din profesionişti care şi-au câştigat o experienţă anterioară valoroasă, lucrând pentru clienţi locali şi internaţionali. Printre clienţii agenţiei se numără: AIESEC, Coffee Heaven, Coffee Shot, CorpMed, Covalact, Focus Internaţional, Fresh'n Tasty, Fuchs Condimente România, GBC Consulting, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play şi ZED Tech.

Coffee Shot este o reţea de automate de cafea, lansată în anul 2006 în Constanţa. Reţeaua dispune în acest moment de câteva zeci de automate de tip Saeco. Automatele de cafea sunt amplasate atât pe domeniul public, cât şi privat, printre clienţi numărându-se: Staţiile “Butan Gas”, Benzinăriile “Star 2000”, “Dobre şi Fiii”, Salonul “Infinity”, dar şi cele mai importante licee din Constanţa.

Pentru informaţii suplimentare,

Iulian Dumitru
Strategy Director
Mobile: 0724 951 404

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii