Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:16 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Brandul turistic al Romaniei

ro

05 Nov, 2009 22:24 2075 Marime text

MINISTERUL TURISMULUI

COMUNICAT DE PRESĂ

Brandul turistic al României va fi realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA, asociere desemnată câştigătoare la licitaţia organizată în acest scop de Ministerul Turismului.

Pentru brandul turistic al României au concurat treisprezece companii sau grupuri de companii, cu cea mai bună reputaţie internaţională în domeniu, din care trei s-au calificat în ultima etapă a selecţiei. Câştigătoare a fost declarată oferta cu preţul cel mai scăzut.

Brandul turistic al României va fi realizat până cel târziu în luna aprilie a anului viitor şi presupune: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a ţării noastre pe pieţele sursă de turism; determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii; identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie turistică; conceptualizarea, crearea şi proiectarea identităţii vizuale a brandului, liniile directoare pentru implementare şi pentru strategia de comunicare.

Suma pe care o va plăti Ministerul Turismului pentru aceste servicii este de 894.970 de euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3: „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".

THR este una din cele mai prestigioase companii specializate în branding turistic şi marketingul destinaţiilor. Conform informaţiilor existente în ofertă, preşedintele companiei, Eulogio Bordas, liderul echipei, are peste 21 ani de experienţă în domeniu dezvoltând brandurile turistice naţionale pentru Spania, Croaţia, Argentina, Andorra, Chile, Guatemala, Bolivia, Grecia, Polonia, Belgia şi Cuba precum şi brandurile turistice supranaţionale pentru America Centrală, Europa, Maya World şi Amazonia. THR a creat şi brandurile turistice pentru numeroase destinaţii locale şi regionale precum Istria (Croaţia), Insulele Canare (Spania), Insulele Baleare (Spania), Cancun (Mexic), Huatulco şi Oaxaca (Mexic), Pará State (Brazilia), Estoril (Portugalia), Dubrovnik (Croaţia).

05 noiembrie 2009

Biroul de presa
Tel: 021 20 70 769
Fax:021 20 70 768
presa@turism.gov.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii