Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:02 01 03 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Enel vine cu o îmbunătățire pentru clienți! S-a mărit numarul operatorilor call center

ro

25 Jan, 2021 11:35 528 Marime text

București, 25 ianuarie 2021 – Pentru a veni în sprijinul clienților, furnizorii Enel Energie și Enel Energie Muntenia au luat măsuri suplimentare pentru reducerea timpilor de așteptare în call center și în magazine, prin accelerarea proiectelor digitale, prin echipe mobile care să sprijine activitatea din centre și prin mărirea personalului ce gestionează serviciul telefonic de relații cu clienții.

Astfel, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel în România vin în întâmpinarea cerințelor crescute de informare ale clienților în contextul liberalizării pieței de energie electrică.

Numărul angajaților din call center a crescut constant în ultimele săptămâni și estimăm că, până la finalul lunii ianuarie 2021, acesta va fi cu 30% mai mare față de mijlocul lunii decembrie 2020. Prin această suplimentare a resurselor, calitatea serviciului de call center s-a îmbunătățit, dovadă rata sporită de preluare a apelurilor -  aproximativ 40.000 de apeluri onorate săptămânal.

Mai mult, companiile de furnizare Enel continuă eforturile de recrutare și de training a personalului, pentru a răspunde cât mai prompt nevoilor clienților.

De altfel, pentru o bună și completă informare a acestora, încă din decembrie 2020 am actualizat mesajul automat de întâmpinare în call center a consumatorilor casnici de energie electrică, informându-i despre liberalizarea pieței de energie, despre cum pot afla dacă au în derulare un contract de furnizare pe piața liberă și despre pașii ce trebuie făcuți în cazul celor care vor să semneze pentru prima oară un contract pe piața concurențială.

Consumatorilor de energie electrică le este recomandat să evite intervalele orare de vârf din call center, respectiv 10.00 - 12.00 și 18.00 - 19.00.

În ceea ce privește optimizarea operatiunilor din magazinele Enel, companiile de furnizare au apelat la sprijinul echipelor mobile de specialiști pentru a asista clienții și a reduce timpii de așteptare, cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță.

Echipele mobile au selectat și preluat de la clienți documentele necesare încheierii unui contract concurențial, potrivit nevoilor fiecăruia.


De asemenea, pentru a crește gradul de confort și de siguranță a clienților, Enel Energie și Enel Energie Muntenia au pus la dispoziție un instrument cu ajutorul căruia pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) și apăsând tasta 5.

Astfel, se vor bucura de operațiuni mai rapide și, implicit, vor petrece mai puțin timp în magazine.

De asemenea, îi invităm pe toți clienții ce vor o schimbare de contract să aleagă oferta potrivită accesând site-ul www.enel.ro, la secțiunea Clienți Rezidențiali sau Contractare Rapidă, la contract.enel.ro.

Procesul de schimbare a contractului de energie electrică este unul simplu și rapid, ce presupune introducerea unor documente necesareîn funcție de calitatea de client nou sau client existentși semnătura titularului de contract. 

În urma accelerării programelor de digitalizare, a dezvoltării sistemelor interne, a canalelor de vânzări și a  eforturilor de comunicare din ultimii ani, aproape 75% dintre clienții Enel sunt deja pe piața concurențială, cea mai mare pondere dintre toți furnizorii mari din România. Mai exact, companiile Enel Energie și Enel Energie Muntenia au în portofoliu, în acest moment, circa 2,9 milioane de consumatori casnici de energie electrică dintre care aproximativ 2,1 milioane deja beneficiază de contracte concurențiale.

Enel este o companie energetică multinațională și un lider integrat pe piețele globale de electricitate, gaze naturale și energii din surse regenerabile. Enel este cea mai mare de utilități din Europa după EBITDA din activități curente. Grupul Enel activează în peste 30 de țări din lume, având o capacitate totală instalată de peste 87 GW.

Enel distribuie electricitate printr-o rețea de peste 2,2 milioane de kilometri, are peste 74 de milioane de clienți casnici și companii în întreaga lume, reprezentând cea mai mare bază de clienți comparativ cu firmele europene din domeniu. Divizia de energii regenerabile Enel Green Power este cel mai mare jucător privat în domeniul energiei regenerabile și operează unități de producție cu o capacitate instalată de peste 47 GW din surse eoliene, solare, geo-termale și hidro în Europa, cele două Americi, Africa, Asia și Oceania. Enel X, divizia globală de afaceri a Enel dedicată serviciilor energetice avansate, este liderul mondial în soluții de echilibrare a rețelei prin managementul consumului de energie, cu o capacitate totală de peste 6 GW, gestionată la nivel global; compania a instalat 116 MW de capacitate de stocare iar, în sectorul mobilității electrice, a pus la dispoziție peste 170.000 de puncte publice și private de încărcare a vehiculelor electrice pe tot globul.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, precum și al producției de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piața din România din 2005.

Enel are aproximativ 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de circa 3 milioane de clienți. Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuție, și dezvoltă un program de investiții pentru îmbunătățirea calității serviciilor, a siguranței și performanței rețelelor și implementarea pe plan local a standardelor de mediu alegrupului Enel. Enel Energie și Enel Energie Muntenia sunt printre furnizorii de energie de top din țară iar oferta lor include atât electricitate și gaze naturale, cât și servicii cu valoare adăugată (asistență, iluminat și altele).

 

 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii