Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:33 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Universitatea „Ovidius” din Constanţa face angajări

ro

19 Jan, 2021 17:53 3690 Marime text
  • Relaţii suplimentare despre posturile vacante se pot obține la sediul Universităţii „Ovidius” din Constanţa – Direcţia Resurse Umane, Biroul Personal – Cămin I – camera 14 , bd. Mamaia nr. 124, telefon 0241.606.441.
Universitatea „Ovidius” din Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere/execuţie, vacante, după cum urmează:

1 post inginer S I – director tehnic și administrativ în cadrul Direcției Tehnice și Administrative;
1 post inginer SI- Șef Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții în cadrul Direcției Tehnice și Administrative;
1 post inginer S II – Șef Birou Pază în cadrul Direcției Generale și Administrative;
1 post administrator patrimoniu SI – Șef Birou Prevenire și Protecție în cadrul Direcției Generale și Administrative;
1 post inginer S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții;
1 post inginer S II în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții;
1 post inginer sistem S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Administrare și întreținere Rețele și Echipamente IT;
2 posturi administrator patrimoniu S I în cadrul Direcției Tehnice și Birou Achiziții Publice;
1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Magazia Centrală;
1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Compartimentului Control Financiar de Gestiune, Inventariere și Casare;
1 post administrator patrimoniu M I în cadrul Compartimentului Control financiar de Gestiune, Inventariere și Casare.


Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

1 post inginer S I – director tehnic și administrativ în cadrul Direcției Tehnice și Administrative:
  •  studii necesare – studii superioare în domeniul construcții, mecanic și automatizări;
  • vechimea în specialitate – 7 ani.
1 post inginer SI- Șef Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții în cadrul Direcției Tehnice și Administrative:
  • studii necesare – studii superioare în domeniul consttucți, mecanic și automatizări;
  • vechimea în specialitate – 7 ani.
1 post inginer S II – Șef Birou Pază în cadrul Direcției Generale și Administrative:
  • studii necesare – studii superioare de licență;
  • vechimea în specialitate – 4 ani;
  • atestat profesional conform Legii nr. 333/2003.
1 post administrator patrimoniu SI – Șef Birou Prevenire și Protecție în cadrul Direcției Generale și Administrative:
  • studii necesare – studii superioare de licență în domeniile – științe inginerești, științe agricole și silvice;
  • vechimea în specialitate – 7 ani;
  • diplomă/certificat absolvire curs în domeniul securității și sănătății în muncă, cu conținut minim celui prevăzut în anexa nr. 6 b din H.G. nr. 1425/2006, cu durata de cel puțin 80 ore sau diplomă de master sau doctor în domeniul securității și sănătății în munca;
  • diplomă/certificat absolvire al unui program de învățământ postuniversitar în domeniul securității și sănătății în muncă, cu durată de cel puțin 180 ore sau diplomă de master sau doctor în domeniul securității și sănătății în muncă.
1 post inginer S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții:
  • studii necesare – studii superioare în domeniul construcții civile;
  • vechimea în specialitate – 7 ani;
  • atestat MLPAT dirigente de șantier, minim domeniu 2.2.
1 post inginer S II în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții:
  • studii necesare – studii superioare tehnice, specializare instalații electrice, sanitare, termice și ventilație;
  • vechimea în specialitate – 4 ani.
1 post inginer sistem S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Administrare și întreținere Rețele și Echipamente IT:
  • studii necesare – studii superioare în domeniul informatic sau tehnic;
  • vechimea în specialitate – 7 ani.
2 posturi administrator patrimoniu S I în cadrul Direcției Tehnice și Birou Achiziții Publice:
  • studii necesare – stadii superioare în domeniul tehnic;
  • vechimea în specialitate – 7 ani din care cel puțin 2 ani în achiziții publice;
  • diplomă/certificate absolvire curs în domeniul achizițiilor publice.
1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Magazia Centrală:
  • studii necesare – studii superioare de licență;
  • vechimea în specialitate – minimum 1 an.
1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Compartimentului Control Financiar de Gestiune, Inventariere și Casare:
  • studii necesare – studii superioare de licență;
  • vechimea în specialitate – minimum 1 an.
1 post administrator patrimoniu M I în cadrul Compartimentului Control financiar de Gestiune, Inventariere și Casare:
  • studii necesare – studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
  • vechimea în specialitate – minimum 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 02 februarie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 10 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 16 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare la sediul Universităţii „Ovidius” din Constanţa – Direcţia Resurse Umane, Biroul Personal – Cămin I – camera 14 , bd. Mamaia nr. 124, telefon 0241.606.441.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii