Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:25 30 05 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs un post vacant

ro

29 May, 2025 08:55 561 Marime text
În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs următorul post vacant: un post Auditor gradul I – Compartiment audit public intern

Condiţii generale de participare la concurs

Condiţii generale de participare la concurs sunt următoarele: 

a) are cetăţenia română sau cetaţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetaţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificarile şi completarile ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitaţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii şi, dupa caz, de vechime sau alte condiţii specifice cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra infăptuirii justiţiei, infracţiuni savârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfaşura activitatea de care s-a folosit pentru savârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).



Condiții specifice de participare


Condiții specifice de participare sunt: 

Auditor gradul I – Compartimentul audit public intern
a) nivelul studiilor: SUPERIOARE absolvite cu diplomă de licenţă;
b) domeniul studiilor: ŞTIINŢE ECONOMICE;

c) vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani vechime;
e) alte condiţii:cunoştinţe de operare pe calculator: editare, analiză date, etc. – nivel MEDIU;perfecţionări (specializări): constituie un avantaj deţinerea certificatelor de absolvire a programelor de pregătire profesională cel puţin în unul din următoarele domenii: audit intern/ managementul riscului, controlul intern şi guvernanţă/ management/ contabilitate/ finanţe publice/ tehnologia informaţiei/ drept;

Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele acte:

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1 – în original;
b) declarație de consimțămant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2 – în original;
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii) – în original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – în original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
m) chitanță plată taxă concurs – în original;
n) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunț.

Bibliografia se află afişată la sediul unității (lângă Serviciul RUNOS), iar pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, tematica cât si fișele de post.

IMPORTANT! Numirea pe post a auditorului se poate face numai după obținerea avizului și promovarea concursului, în conformitatea cu prevederile art.20, alin.(2) din Legea nr.672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările ulterioare.

I. Pentru obținerea avizului, candidații pentru funcția de auditor vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente:

a) cerere privind solicitarea avizării;
b) curriculum vitae (model comun european);
c) o declarație privind respectarea prevederilor art.22 din Legea nr.672/2002,referitoare la incompatibilitățile auditorilor interni;
”Art. 22. – (1) Persoanele care sunt soți, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu conducatorul entității publice nu pot fi auditori interni în cadrul aceleiași entități publice.
(2) Auditorii interni nu pot fi desemnați să efectueze misiuni de audit public intern la o structură/entitate publică dacă sunt soți, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu conducatorul acesteia sau cu membrii organului de conducere colectivă.
(3) Auditorii interni nu trebuie implicați în vreun fel în îndeplinirea activităților pe care în mod potențial le pot audita și nici în elaborarea și implementarea sistemelor de control intern al entităților publice.
(4) Auditorii interni care au responsabilități în derularea programelor și proiectelor finantate integral sau parțial de Uniunea Europeana nu trebuie implicați în auditarea acestor programe.
(5) Auditorilor interni nu trebuie să li se încredințeze misiuni de audit public intern în sectoarele de activitate în care aceștia au deținut funcții sau au fost implicați în alt mod; această interdicție se poate ridica după trecerea unei perioade de 3 ani.
(6) Auditorii interni care se găsesc în una dintre situațiile prevăzute la alin. (1)-(5) au obligația de a informa de îndată, în scris, conducătorul entității publice și șeful structurii de audit public intern.”
d) o lucrare în domeniul auditului public intern privind executarea misiunilor de audit intern;
e) două scrisori de recomandare de la persoane cu experiență în domeniul auditului intern cu certificarea acestei calități. (Menţionarea în scrisoarea de recomandare, de către persoana emitentă, a experienţei în auditul intern este obligatorie. Scrisorile de recomandare în care nu se menţionează experienţa în domeniul auditului intern a persoanei emitente nu pot fi luate în considerare).

Dosarele pentru avizare se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei”- B-dul Tomis, nr.145, Constanța, la Registratura unității până la data de 13.06.2025 ora 1000.

Avizarea auditorilor se efectuează de către o comisie care analizează dosarul depus și efectuează un interviu cu solicitantul în data de 18.06.2025 la Consiliul Judetean Constanta, Bulevardul Tomis, Nr. 51, Parter, Biroul nr. 37.

Avizul Comisiei de avizare se transmite persoanei solicitante și conducerii entității publice în cauză, în termen de două zile de la data susținerii interviului.

II Concursul se va desfăşura la sediul unității, astfel:
• până la data de 13.06.2025, ora 1200: depunere dosare concurs
• 16.06.2025, ora 1000 : selecție dosare
• 16.06.2025, ora 1200: afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 17.06.2025, ora 1000: depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 17.06.2025, ora 1200: soluționare contestații selecție dosare
• 17.06.2025, ora 1400: comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 18.06.2025 ora 1000 avizare auditori – Avizarea auditorilor se efectuează de către o comisie care analizează dosarul depus și efectuează un interviu cu solicitantul la Consiliul Judetean Constanta, Bulevardul Tomis, Nr. 51, Parter, Biroul nr. 37.
• 23.06.2025, ora 1000: proba scrisă
• 24.06.2025, ora 1000: afişare rezultate proba scrisă
• până la data 25.06.2025, ora 1000: depunere contestaţii proba scrisă
• 26.06.2025, ora 1000: soluționare contestații proba scrisă
• 26.06.2025, ora 1400: afișare rezultate contestații proba scrisă

Numai candidații care au obținut minimum de 70 de puncte sunt considerați promovați și se pot prezenta la interviu.
• 27.06.2025, ora 1000: proba de interviu
• 30.06.2025, ora 1000 : afișare rezultate proba interviu
• până la data 01.07.2025, ora 1000: depunere contestații proba interviu
• 02.07.2025, ora 1000: soluționare contestații proba interviu
• 02.07.2025, ora 1400 : afișare rezultate contestații proba interviu

Numai candidații care au obținut minimum de 70 de puncte sunt considerați promovați și se pot prezenta la interviu.
• 03.07.2025, ora 1000 : afișare rezultate finale.

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei”- B-dul Tomis, nr.145, Constanța, la Registratura unității.

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 probe : proba selectie dosare; avizare;proba scrisă; proba interviu.
 
Citește și: 

Spitalul Județean Constanța scoate la concurs mai multe posturi vacante. Iată ce trebuie să faci
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii