Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:13 19 04 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria comunei Peștera angajează polițist local. Ce condiții trebuie îndeplinite și când va avea loc concursul

ro

19 Mar, 2018 20:23 637 Marime text
Primăria Comunei Peştera, Judeţul Constanţa, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuţie temporar vacante, de poliţist local, clasa III, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului Poliție Locală.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitatea studiilor 5 ani;
  • permis de conducere categoria B.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 28 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 30 martie 2018, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.
 
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la sediul instituţiei, Compartiment Resurse Umane, telefon 0241.856.872, e-mail: primariapestera@yahoo.com.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii