Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:42 22 08 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Județean Constanța scoate la concurs un post vacant. Te interesează?

ro

22 Aug, 2025 09:29 180 Marime text


Consiliul Județean Constantă organizează la sediul din B-dul Tomis nr.51, concurs pentru ocuparea prin recrutare a funcției contractuale de execuție vacante de Inspector de Specialitate, gradul profesional IA din cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, Serviciul Management Proiecte, Direcția Generală de Proiecte, cu ½ normă, perioadă determinată, respectiv 4 ore/zi, 20 ore/săpt - 1 post, având în vedere prevederile Hotărârii nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare și ale art. VII alin. (2), alin. (3) lit. „a” din OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare.
 
Concursul va avea următoarele probe:

Selecția dosarelor va avea loc la data de 04.09.2025, ora 10.00, la sediul instituției. Rezultatele selecției dosarelor de concurs vor fi afișate până la data de 05.09.2025, iar eventualele contestații privind selecția se vor putea depune până la 08.09.2025. Soluționarea contestațiilor și comunicarea rezultatelor acestora se va face până la data de 09.09.2025.
 
Proba scrisă este programată pentru data de 12.09.2025, ora 10.00, la sediul instituției. Rezultatele probei scrise vor fi afișate până la data de 15.09.2025, contestațiile vor putea fi depuse până la 16.09.2025, iar soluționarea acestora, împreună cu comunicarea rezultatelor, va avea loc până la data de 17.09.2025.
 
Proba interviu se va desfășura la data de 17.09.2025, ora 11.00, la sediul instituției. Rezultatele acestei probe vor fi afișate până la data de 18.09.2025, iar depunerea contestațiilor se va putea face până la 19.09.2025. Soluționarea contestațiilor și comunicarea rezultatelor aferente vor fi realizate până la data de 22.09.2025.
 
Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate la data de 24.09.2025.I. Condiții de participare:

Candidații trebuie sǎ îndeplinească:


– condițiile generale prevăzute la art. 15 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

- cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

(1) Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplinește condițiile pentru a fi angajată pe o funcție contractuală şi autoritatea sau instituția publică, prin reprezentantul său legal, în condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerințe specifice:

a) persoana să aibă cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European şi domiciliul în România;
b) persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) persoana să aibă capacitate deplină de exercițiu;
d) persoana să îndeplinească condițiile de studii necesare ocupării postului;
e) persoana să îndeplinească condițiile de vechime, respectiv de experiență necesare ocupării postului, după caz;
f) persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) contractul să nu conțină clauze de confidențialitate sau, după caz, clauze de neconcurență.

(2) Prin excepție de la condiția prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajați şi cetățeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceștia prin legislația specifică şi legislația muncii.

– condiții specifice:

– studii: universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: Domeniul fundamental: Matematică și științe ale naturii; Ramura de știință: Matematică;
– cunoștințe de operare/programare pe calculator:
– cunoștințe privind sisteme de securitate, configurare/administrare/securizare rețele;
-vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării postului: minimum 7 ani;
 
II. Dosarele de concurs se depun la sediul Consiliului Județean Constanța, din B-dul Tomis nr.51, la cam. 241, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, începând cu data de 21.08.2025, până la data de 03.09.2025, ora 16.30 şi conțin în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

(1) a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
(3) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane, Salarizare sau pot fi transmise de candidați prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale autorităților sau instituțiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022.
(7) În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale instituțiilor sau autorităților publice, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia şi au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(8) Transmiterea documentelor prin poșta electronică sau prin platformele informatice ale autorităților sau instituțiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(9) Nerespectarea prevederilor alin. (6) şi (8), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(10) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.

III. BIBLIOGRAFIE la concursul pentru ocuparea prin recrutare a funcției contractuale de execuție vacante - Inspector de Specialitate, gradul profesional IA din cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, Serviciul Management Proiecte, Direcția Generală de Proiecte:

1. Constituția României republicată;
2. Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 98 din 2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Planul Național de Redresare și Reziliență - Ghid de finanțare pentru beneficiarii preselectați în cadrul în cadrul apelului de proiecte competitiv - Cod Apel: MS-0212, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, Componenta 12: Sănătate, Investiția: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Investiția specifică: I2.1 - Infrastructură spitalicească publică nouă și Investiția specifică: I2.2 - Echipamente și aparatură medicală.
IV. TEMATICĂ la concursul pentru ocuparea prin recrutare a funcției contractuale de execuție vacante - Inspector de Specialitate, gradul profesional IA din cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, Serviciul Management Proiecte, Direcția Generală de Proiecte:

1. Constituția României republicată:
2. Titlul III al părții a VI-a din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
3. Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 98 din 2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Planul Național de Redresare și Reziliență - Ghid de finanțare pentru beneficiarii preselectați în cadrul în cadrul apelului de proiecte competitiv - Cod Apel: MS-0212, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, Componenta 12: Sănătate, Investiția: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Investiția specifică: I2.1 - Infrastructură spitalicească publică nouă și Investiția specifică: I2.2 - Echipamente și aparatură medicală.
 
Persoană de contact: Daniela Miroiu – inspector, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon: 0241/488430, e-mail: daniela.miroiu@cjc.ro.

Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi între orele 08.00 - 16.30 şi vineri între orele 08.00 - 14.00.

Afișat în data de 21.08.2025, la sediul şi pe pagina de internet ale Consiliului Județean Constanța și publicat pe portalul posturi.gov.ro.
 





Citește și:
Locuri de muncă Constanța: Comandamentul Flotilei 56 Fregate „Contraamiral Horia Macellariu” organizează concurs de angajare pentru asistență psihologică
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii