Consiliul Judeţean Constanţa scoate la concurs mai mult posturi vacante. Ce condiţii trebuie îndeplinite
Consiliul Judeţean Constanţa scoate la concurs mai mult posturi vacante. Ce condiţii trebuie îndeplinite
14 Jun, 2017 19:29
ZIUA de Constanta
3769
Marime text



Pentru a putea participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice, specialitate – drept;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 12 iulie 2017, ora 13:00: proba scrisă;
- 14 iulie 2017: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, din Municipiul Constanţa, Bd. Tomis nr 51, camera 241, Luni – Joi: 8-16.30, Vineri: 8-14, la telefon 0241/488.430.
Potrivit anunţului publicat în Monitorul Oficial, Consiliul Județean Constanța organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de Referent la Compartimentului Administrativ, Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat – Direcţia Generală Administrare Domeniul Public şi Privat Autoritatea Judeţeană de Transport.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- studii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă: minimum 1 an;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 23 iunie 2017, termenul limită de depunere a dosarelor;
- 03 iulie 2017, ora 12:00: proba scrisă;
- 05 iulie 2017, ora 12:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, camera 241, Luni – Joi: 8-16.30, Vineri: 8-14, la telefon 0241/488.430.
Consiliul Județean Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de inspector, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul Compartimentului A.D.P.P., Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat – Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Judeţeană de Transport.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul de licenţă: Drept;
- cunoştinţe operare PC: nivel bază.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 12 iulie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
- 14 iulie 2017, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, din Municipiul Constanţa, Bd. Tomis nr 51, camera 241, Luni – Joi: 8-16.30, Vineri: 8-14, la telefon 0241/488.430.
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii