Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:45 28 07 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

​Consiliul Județean Constanța angajează îngrijitor clădiri. Detalii

ro

28 Jul, 2025 11:54 253 Marime text


Consiliul Județean Constanța va organiza un concurs pentru ocuparea prin recrutare a  funcției contractuale de execuţie vacante de îngrijitor clădiri, treaptă profesională I din cadrul Compartimentului Administrativ, Serviciul Patrimoniu și ADPP, Direcția Generală Tehnică și Urbanism, cu normă întreagă, perioadă nedeterminată, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/săpt.

Etapele concursului

Selecţia dosarelor va fi în data de 12.08.2025, ora 10.00, la sediul instituţiei;
Afișare rezultate selecţia dosarelor de concurs: până la data de 13.08.2025;
Depunere contestații privind selecția dosarelor: până la data de 14.08.2025;
Soluționare contestații și comunicarea rezultatelor contestațiilor la selecția dosarelor: până la data de 18.08.2025;

Proba practică va avea loc în data de 19.08.2025, ora 10.00, la sediul instituţiei;
Afișare rezultate proba practică: până la data de 20.08.2025;
Depunere contestații pentru proba practică: până la data de 21.08.2025;
Soluționare contestații și comunicarea rezultatelor contestațiilor la proba practică: până la data de 22.08.2025;


Proba interviu va fi în data de 22.08.2025, ora 12.00, la sediul instituţiei;
Afișare rezultate proba interviu: până la data de 25.08.2025;
Depunere contestații pentru proba interviu: până la data de 26.08.2025;
Soluționare contestații și comunicarea rezultatelor contestațiilor la proba interviu: până la data de 27.08.2025;

Rezultatele finale se vor afișa în data de de 28.08.2025.

ICondiţii de participare:


Candidaţii trebuie sǎ îndeplineascǎ:
– condiţiile generale prevăzute la art. 15 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice: 

a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

– cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare:
(1)Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi autoritatea sau instituţia publică, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice:

a)persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b)persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;

c)persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

d)persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;

e)persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;

f)persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g)persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h)contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.

(2)Prin excepţie de la condiţia prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.

Condiții specifice

Se solicită sutdii generale, iar vechimea în specialitatea studiilor nu este necesară.

II. Dosarele de concurs se depun la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, din B-dul Tomis nr.51, la cam. 241, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, începând cu data de 28.07.2025, până la data de 08.08.2025, ora 16.30 şi conţin în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

(1) a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h)curriculum vitae, model comun european.

(2)Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.

(3)Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4)Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

(5)Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6)Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane, Salarizare sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022.

(7)În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(8)Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format.pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

(9)Nerespectarea prevederilor alin. (6) şi (8), după caz, conduce la respingerea candidatului.

(10)Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Bibliografia la concursul pentru ocuparea prin recrutare a unei funcții contractuale de execuţie vacante – Îngrijitor clădiri, treaptă profesională I din cadrul Compartimentului Administrativ, Serviciul Patrimoniu și ADPP, Direcția Generală Tehnică și Urbanism:

a) Legea nr. 132/30.06.2010 privind colectarea selectivă a deșeurilor în instituțiile publice;

b) Legea nr. 319/2006 privind protecția și securitatea muncii;

c) Legea nr. 53/2003 – Codul muncii- republicat, cu modificările și completările ulterioare

Tematica la concursul pentru ocuparea prin recrutare a unei funcții contractuale de execuţie vacante – Îngrijitor clădiri, treaptă profesională I din cadrul Compartimentului Administrativ, Serviciul Patrimoniu și ADPP, Direcția Generală Tehnică și Urbanism:

a) Sistemul de colectare selectivă a deşeurilor;

b) Norme de protecția muncii – Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul IV Obligația lucrătorilor

c) „ Răspunderea disciplinară” (art.247-art.252).

Persoană de contact: Elena Magiru – Inspector Superior, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon: 0241/488430, e-mail: elena.magiru@cjc.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine în programul: de luni până joi între orele 8-16,30 şi vineri între orele 8-14,00.

Afişat în data de 28.07.2025, la sediul şi pe pagina de internet ale Consiliului Judeţean Constanţa și publicat pe portalul posturi.gov.ro.
 
Citește și:
Angajări ConstanțaDouă posturi vacante, scoase la concurs de Primăria Medgidia (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii