Angajări Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa caută asistent medical și statistician. Condiții specifice de participare la concurs
Angajări: Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa caută asistent medical
10 Sep, 2025 10:08
ZIUA de Constanta
280
Marime text



Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa va organiza un concurs pentru ocuparea a două posturi vacante: unul de asistent medical radiolog principal PL în cadrul Laboratorului Radiologie și Imagistica Medicală, iar altul de statistician în cadrul Serviciului de Evidență și Statistică Medicală.
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice de participare:
• asistent medical de radiologie PL
Pentru acest post se solicită diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997, 5 ani vechime ca asistent medical de radiologie și gradul principal.
• statistician medical
Candidatții trebuie să aibă diplomă de studii medii și 6 luni vechime în activitate.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz- copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plată taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:
- până la data de 25.09.2025 – ora 1000 – depunere dosare concurs
- 26.09.2025 ora 1000 – selecție dosare
- 29.09.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
- până la data de 30.09.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
- 01.10.2025 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
- 01.10.2025 ora 120 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
- 02.10.2025 – ora 1000 – proba scrisă
- 02.10.2025 – ora 1400 – afişare rezultate proba scrisă
- până la data 03.10.2025 – ora 1400 – depunere contestaţii proba scrisă
- 06.10.2025 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
- 06.10.2025 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba scrisă
- 07.10.2025 – ora 1000 – interviu
- 08.10.2025 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
- până la data 09.10.2025 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
- 10.10.2025 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
- 10.10.2025 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba interviu
- 10.10.2025 – ora 1400 – afișare rezultate finale
Nota:
În situația în care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi și este admis la selecția dosarelor pentru două sau mai multe posturi pentru care instituția sau autoritatea publică a organizat concurs în aceeași zi și la aceeași ora, acesta se prezintă la proba scrisă pentru un singur post.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
Bibliografie asistent medical de radiologie și imagistică medicală
(1) A.M. Bratu, C. Zaharia – Radioimagistică medicală-Radiofizică şi tehnică – Editura Universitară „Carol Davila”, 2016;
(2) „Manual de tehnică radiologică”– M. Ungureanu, Ed. Medicală, 1988;
(3) „Radiologie. Manual practic”- Mircea Buruian;
(4) Ghid-de-utilizare sigură-a-substanţelor-de-contrast-în-radiologie-şi-imagistică-medicală www.ms.ro
(5) Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
(6) Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 2 / 9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 560 din 12 august 2009 cu modificările și completările ulterioare;
(7) Ordinul ministrului sănătății nr.1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012 cu modificările și completările ulterioare;
(8) Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
(9) Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
(10) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1101/30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicali în unităţile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
(11) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410/12 decembrie 2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare;
(12) Fişa postului pentru asistentul medical de radiologie si imagistică medicală.
Bibiografie și tematică pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de statistician medical din cadrul Serviciului de Evaluare și Statistica Medicalǎ din cadrul Serviciului de Evaluare și Statistica Medicalǎ
1. Legea nr. 95/2006 privind reforma in sanatate cu modificarile si completarile ulterioare: Titlul VII – spitale, Titlul VIII Cap. II – persoane asigurate, Titlul IX – Cardul european şi cardul naţional de asigurări sociale de sănătate;
2. Ordin CNAS nr. 1549/2018 privind aprobarea Normelor metodologice pentru stabilirea documentelor justificative privind dobândirea calităţii de asigurat, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Ordinul nr. 559 din 5 decembrie 2006 pentru aprobarea caracteristicilor tehnice şi a modalităţilor de eliberare şi utilizare ale cardului european de asigurări sociale de sănătate şi pentru aprobarea modelului certificatului provizoriu de înlocuire a cardului european de asigurări sociale de sănătate, precum şi a instrucţiunilor de completare şi a modalităţilor de eliberare şi utilizare ale acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Legea nr. 102/2005 republicata, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Lege 129/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
6. Ordinul 1782/576/2006 modificarile si completarile ulterioare privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare continua si spitalizare de zi, cu modificarile si completarile ulterioare.
7. Ordinul 516/2023 – Ordin privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice si medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate in regim de spitalizare continua si de zi, precum si a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice si medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.
8. Ordin 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii și a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificarile si completarile ulterioare.
9. Ordin 3690/2024 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.857/441/2023
10. Legea nr. 46/2003 drepturile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare.
11. Ordinul nr. 1490/2008 privind aprobarea Metodologiei de calcul al indicatorilor de performanta ai managementului spitalului.
12. Ordinul nr. 1100/2005 privind introducerea decontului de cheltuieli ce se elibereaza pacientului pentru serviciile medicale primite.
13. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare.
14. Ordin nr. 1898/2021 Ordin pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2018/1.311/2017, cu modificarile si completarile ulterioare.
15. Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), cu modificarile si completarile ulterioare.
16. Codul de conduita etica al spitalului: https://www.spitalulconstanta.ro/administrativ/codul-de-conduita-etica/
Tematică pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de statistician medical din cadrul Serviciului de Evaluare și Statistica Medicalǎ
1. Organizarea şi funcţionarea spitalelor, conducerea și finanţarea spitalelor
2. Asigurările sociale de sănătate: Persoanele asigurate, Drepturile și obligaţile asiguraţilor
3. Cardul european și cardul naţional de asigurări sociale de sănǎtate
4. Dosarul electronic de sănătate al pacientului
5. Drepturile pacienţilor
6. Modalitatea de acordare a asistenței medicale spitalicești, în funcţie de anumite criterii
7. Descrierea situațiilor în care nu se solicită bilet de internare atât pentru spitalizarea continuă, cât si pentru spitalizarea de zi
8. Principalii indicatori statistici care evalueaza activitatea spitalului
9. Elementele constitutive ale decontului de cheltuieli care se elibereaza pacientului pentru servicile medicale primite
10. Elementele principale care stau la baza completari corecte si complete a Foilor de Observatie
Clinica Generala pentru spitalizarea continua, respectiv Fisa de spitalizare de zi
11. Prelucrarea datelor cu caracter personal
12. Reglementări privind clasificarea si codificarea unitară a cauzelor de deces
În situația în care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi și este admis la selecția dosarelor pentru două sau mai multe posturi pentru care instituția sau autoritatea publică a organizat concurs în aceeași zi și la aceeași ora, acesta se prezintă la proba scrisă pentru un singur post.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
Bibliografie asistent medical de radiologie și imagistică medicală
(1) A.M. Bratu, C. Zaharia – Radioimagistică medicală-Radiofizică şi tehnică – Editura Universitară „Carol Davila”, 2016;
(2) „Manual de tehnică radiologică”– M. Ungureanu, Ed. Medicală, 1988;
(3) „Radiologie. Manual practic”- Mircea Buruian;
(4) Ghid-de-utilizare sigură-a-substanţelor-de-contrast-în-radiologie-şi-imagistică-medicală www.ms.ro
(5) Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
(6) Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 2 / 9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 560 din 12 august 2009 cu modificările și completările ulterioare;
(7) Ordinul ministrului sănătății nr.1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012 cu modificările și completările ulterioare;
(8) Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
(9) Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
(10) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1101/30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicali în unităţile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
(11) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410/12 decembrie 2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare;
(12) Fişa postului pentru asistentul medical de radiologie si imagistică medicală.
Bibiografie și tematică pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de statistician medical din cadrul Serviciului de Evaluare și Statistica Medicalǎ din cadrul Serviciului de Evaluare și Statistica Medicalǎ
1. Legea nr. 95/2006 privind reforma in sanatate cu modificarile si completarile ulterioare: Titlul VII – spitale, Titlul VIII Cap. II – persoane asigurate, Titlul IX – Cardul european şi cardul naţional de asigurări sociale de sănătate;
2. Ordin CNAS nr. 1549/2018 privind aprobarea Normelor metodologice pentru stabilirea documentelor justificative privind dobândirea calităţii de asigurat, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Ordinul nr. 559 din 5 decembrie 2006 pentru aprobarea caracteristicilor tehnice şi a modalităţilor de eliberare şi utilizare ale cardului european de asigurări sociale de sănătate şi pentru aprobarea modelului certificatului provizoriu de înlocuire a cardului european de asigurări sociale de sănătate, precum şi a instrucţiunilor de completare şi a modalităţilor de eliberare şi utilizare ale acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Legea nr. 102/2005 republicata, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Lege 129/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
6. Ordinul 1782/576/2006 modificarile si completarile ulterioare privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare continua si spitalizare de zi, cu modificarile si completarile ulterioare.
7. Ordinul 516/2023 – Ordin privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice si medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate in regim de spitalizare continua si de zi, precum si a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice si medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.
8. Ordin 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii și a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificarile si completarile ulterioare.
9. Ordin 3690/2024 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.857/441/2023
10. Legea nr. 46/2003 drepturile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare.
11. Ordinul nr. 1490/2008 privind aprobarea Metodologiei de calcul al indicatorilor de performanta ai managementului spitalului.
12. Ordinul nr. 1100/2005 privind introducerea decontului de cheltuieli ce se elibereaza pacientului pentru serviciile medicale primite.
13. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare.
14. Ordin nr. 1898/2021 Ordin pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2018/1.311/2017, cu modificarile si completarile ulterioare.
15. Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), cu modificarile si completarile ulterioare.
16. Codul de conduita etica al spitalului: https://www.spitalulconstanta.ro/administrativ/codul-de-conduita-etica/
Tematică pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de statistician medical din cadrul Serviciului de Evaluare și Statistica Medicalǎ
1. Organizarea şi funcţionarea spitalelor, conducerea și finanţarea spitalelor
2. Asigurările sociale de sănătate: Persoanele asigurate, Drepturile și obligaţile asiguraţilor
3. Cardul european și cardul naţional de asigurări sociale de sănǎtate
4. Dosarul electronic de sănătate al pacientului
5. Drepturile pacienţilor
6. Modalitatea de acordare a asistenței medicale spitalicești, în funcţie de anumite criterii
7. Descrierea situațiilor în care nu se solicită bilet de internare atât pentru spitalizarea continuă, cât si pentru spitalizarea de zi
8. Principalii indicatori statistici care evalueaza activitatea spitalului
9. Elementele constitutive ale decontului de cheltuieli care se elibereaza pacientului pentru servicile medicale primite
10. Elementele principale care stau la baza completari corecte si complete a Foilor de Observatie
Clinica Generala pentru spitalizarea continua, respectiv Fisa de spitalizare de zi
11. Prelucrarea datelor cu caracter personal
12. Reglementări privind clasificarea si codificarea unitară a cauzelor de deces
Citește și:
Spitalul Județean Constanța scoate la concurs două posturi vacante. Iată ce trebuie să faci
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii