Angajări Constanța Șansă de carieră la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa. Mai multe posturi scoase la concurs
Angajări Constanța: Șansă de carieră la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei”
03 Dec, 2025 13:24
ZIUA de Constanta
147
Marime text
147
Marime text

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs mai multe posturi vacante.
I. Asistent medical de farmacie principal PL – Farmacie, un post asistent medical laborator PL – Laborator analize medicale CSM Năvodari și un post asistent medical generalist PL – Centrul de Hemodializă.
Condiţii generale de participare la concurs
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestata pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, dupa caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare
• asistent medical de farmacie principal PL:
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 5 ani vechime ca asistent medical farmacie;
– certificat grad principal.
• asistent medical de laborator PL :
– nivelul studiilor – diplomă de şcoală sanitară postliceală
– 6 luni vechime ca asistent medical de laborator
• asistent medical generalist PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 6 luni vechime ca asistent medical generalist;
Taxa de înscriere este de 100 lei.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atesta starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasa ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR / CNASR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Bibliografia se află afişată la sediul unităţii (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât şi fişele de post.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 18.12. 2025 – ora 1000 – depunere dosare concurs
• 19.12.2025 ora 1000 – selecție dosare
• 22.12.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 23.12.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 24.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 29.12.2025 ora 1000 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 30.12.2025 – ora 1000 – proba scrisă
• 31.12.2025 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 08.01.2026 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 09.01.2026 – ora 1000 – soluționare contestații proba scrisă
• 09.01.2026– ora 1200 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 12.01.2026 – ora 1000 – interviu
• 13.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 14.01.2026 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 15.01.2026 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 15.01.2026 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba interviu
16.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate finale
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
Bibliografia si tematica pentru concursul de asistent medical de farmacie
1. CRISTEA AN, Chiriţă C., Cuciureanu M., Jaba I., Ștefănescu E., Velescu B.S., Zbârcea C.E.: FARMACOLOGIE GENERALĀ, Ed. a -II-a, sub redacţia CRISTEA AN, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti 2009;
2. CRISTEA AN, Negres S., Marineci C.D., Turculeţ I.L., Chiriţă C., Brezina A., Pavelescu M., Hrişcu A., Dogaru M.T., Vari C.E., Mogoşan C., Popescu F., Cristescu C., Taralunga G.: TRATAT DE FARMACOLOGIE, Ed.I, sub redactia CRISTEA AN, Editura Medicală, Bucureşti, 2005-2009;
3. DOBRESCU D., Negreş S., Dobrescu L., McKinnon R., Chiriţă C., Zanfirescu A., Zbârcea C.E., Ștefănescu E., Seremet O.C., Velrescu B.S., Marineci C.D., Mihai D.P.,Văleanu A., Andrei C., Puşcaşu C.: MEMOMED Ediţia a-28-a, Editura Universitară Bucureşti 2022;
4. NEGREȘ S., Chiriţă C., Zbârcea C.E., Velescu B.S., Buzescu A., Ștefănescu E., Seremet O.C .: FARMACOTERAPIE – Volumul I, Editura Printech, Bucureşti 2013;
5. Fişa postului pentru asistentul medical de farmacie
6. Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
7. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
8. Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 2 / 9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 560 din 12 august 2009 cu modificările și completările ulterioare;
9. Ordinul ministrului sănătății nr.1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012 cu modificările și completările ulterioare;
10. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1101/30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicali în unităţile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
Bibliografie asistent laborator
a) Tratat de Medicina Interna – Hematologie, Partea I (Radu Paun) , editura Medicala, 1997
b) Lotreanu Victor – Analize medicale, Editura CNI, Bucuresti 2000;
c) Mihele Denisa – Biochimie clinica – metode de laborator, Editura Medicala, Bucuresti 2000;
d)Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I nr.51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare.
e)Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.144/ 28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
f) Codul de etică și deontologie al asistentului medical generalist, al moașei și al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România nr.2/9 iulie 2009, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.560 din 12 august 2009;
g) Ordinul ministrului Sănătății nr.1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.855 din 18 decembrie 2012;
h) Ordinul ministrului Sănătății nr.961/19 august 2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, tehnicii de lucru și interpretare pentru testele de evaluare a eficienței procedurii de curățenie și dezinfecție, procedurilor recomandate pentru dezinfecția mâinilor, în funcție de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcție de suportul care urmează să fie tratat și a metodelor de evaluare a derulării și eficienței procesului de sterilizare, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I,nr.681 din 2 septembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare;
i) Ordinul ministrului Sănătății nr.1101/30.09. 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare;
j) Ordinul ministrului Sănătății nr.1410/12.12. 2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr.46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României,nr.1009/15 decembrie 2016.
k) Ordin nr. 1761/2021 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia.
Bibliografie asistent medical generalist
(1) Prof. Dr. Marcean Crin: “Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști”; volumul I, volumul II, volumul III, Editura Univesitara Carol Davila Bucuresti, 2001
(2) Lucreţia Titircă: Urgenţe medico-chirurgicale –Sinteze-Editura medicală, Bucureşti 2006
(3) Corneliu Borundel: Medicină internă pentru cadre medii-Editura All – Ediţia aIVa rev. 2009
(4) Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
(5) Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
(6) Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 2 / 9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 560 din 12 august 2009 cu modificările și completările ulterioare;
(7) Ordinul ministrului sănătății nr.1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012 cu modificările și completările ulterioare;
(8) Ordinul ministrului sănătății nr. 1142/ 03 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenți medicali generaliști, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013 cu modificările și completările ulterioare;
(9) Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
(10) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1101/30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicali în unităţile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
11) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410/12 decembrie 2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare;
(12) Fisa postului Asistent medical generalist.
II. Inginer, electrician, fochist
De asemenea, Spitalul Clinic Judetean de Urgență „Sfantul Apostol Andrei" Constanța mai scoate la concurs și două posturi de inginer – Serviciul Tehnic-Administrativ, un post de electrician calificat IV– Serviciul Tehnic Administrativ și unul de muncitor fochist – Serviciul Tehnic Administrativ- Centrala termică Palazu Mare.
Condiţii generale de participare la concurs
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare
Inginer I – Serviciul Tehnic-Administrativ
– nivelul studiilor: de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență .
– domeniul studiilor: Tehnic;
– Vechime in specialitate – minim 3 ani si 6 luni
Muncitor calificat IV- Electrician – Serv. Tehnic Administrativ
– nivelul studiilor: studii medii;
– curs calificare Electrician
– vechime în specialitatea postului: Nu este cazul
Muncitor calificat IV- Fochist – Serv. Tehnic Administrativ – Centrala termica Palazu Mare
– nivelul studiilor – studii medii/studii generale
– curs calificare fochist
– domeniul studiilor – exploatare si supraveghere cazane de apă caldă
– vechime in meserie – Nu este cazul
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.
Bibliografia se afla afişată la sediul unității (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât si fișele de post.
Concursul se va desfăşura la sediul unității, astfel:
• până la data de 16.12.2025 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 17.12.2025 ora 1000 – selecție dosare
• 18.12.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 19.12.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 22.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 22.12.2025 ora 1200 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 23.12.2025 – ora 1000 – proba scrisă
• 24.12.2025 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 29.12.2025 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 30.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 31.12.2025 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 08.01.2026 – ora 1000 – interviu
• 09.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 12.01.2026 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 13.01.2026 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 13.01.2025 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 14.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate finale.
Regulamentul de organizare si desfaşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante si temporar vacante a personalului contractual din sistemul sanitar se afla afişat pe pagina de internet, respectiv: www.spitalulconstanta.ro.
III. Infirmieră
Totodată, instituția mai scoate la concurs un post de infirmieră.
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța un post de infirmieră – Sect. Cl. Chirurgie Plastică, Microchirurgie Reconstructivă
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare:
Infirmier
– nivelul studiilor – Școala generala
– curs de infirmiere
– vechime – minim 6 luni vechime in activitate
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.
Bibliografia se afla afişata la sediul unitații (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât si fișele de post.
Concursul se va desfăşura la sediul unității, astfel :
• până la data de 16.12.2025 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 17.12.2025 ora 1000 – selecție dosare
• 18.12.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 19.12.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 22.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 22.12.2025 ora 1200 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 23.12.2025 – ora 1000 – proba scrisă
• 24.12.2025 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 29.12.2025 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 30.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 31.12.2025 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 08.01.2026 – ora 1000 – interviu
• 09.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 12.01.2026 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 13.01.2026 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 13.01.2025 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 14.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate finale.
Regulamentul de organizare si desfaşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante si temporar vacante a personalului contractual din sistemul sanitar se afla afişat pe pagina de internet, respectiv: www.spitalulconstanta.ro.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța
IV. Infirmier, brancardier, agent DDD
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta „Sfântul Apostol Andrei" Constanța scoate la concurs posturile contractual vacante de:
– 1 post Infirmieră – Sect. Cl. Neurologie
– 2 posturi Infirmieră – UPU SMURD
– 1 post Infirmieră – Sect. Cl. Chirurgie Cardiovasculară ATI
– 1 post Infirmieră – Spitalizare de zi
– 1 post Brancardier – Spitalizare de zi
– 1post Agent DDD – Serviciul de Prevenire a Infectiilor Asociate Asistenței Medicale
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare:
-Infirmier
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – Școala generala
– curs de infirmiere
– vechime – minim 6 luni vechime in activitate
– Brancardier
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – Școala generala
– vechime – nu este cazul
– Agent DDD
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – scoala generala
– vechime – minim 6 luni in munca
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.
Bibliografia se afla afişata la sediul unitații (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât si fișele de post.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 16.12.2025 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 17.12.2025 ora 1000 – selecție dosare
• 18.12.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 19.12.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 22.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 22.12.2025 ora 1200 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 23.12.2025 – ora 1000 – proba scrisă
• 24.12.2025 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 29.12.2025 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 30.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 31.12.2025 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 08.01.2026 – ora 1000 – interviu
• 09.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 12.01.2026 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 13.01.2026 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 13.01.2025 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 14.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate finale.
.
Regulamentul de organizare si desfaşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante si temporar vacante a personalului contractual din sistemul sanitar se afla afişat pe pagina de internet, respectiv: www.spitalulconstanta.ro.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța .
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă in 3 probe :
– proba selecție dosare
– proba scrisă
– proba interviu
V. Referent de specialitate gradul I
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs postul vacant de Referent de specialitate gradul II – Serviciul Achiziții și Relații Publice.
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare:
Referent de specialitate gradul II – Serviciul Achiziții si Relatii Publice
– nivelul studiilor si domeniul studiilor – juridice, absolvite cu diplomă de licență.
– vechime inspecialitatea postului – minim 3 ani si 6 luni
– curs de expert achizitii publice
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şină in ordinea enumerata in anunț.
Bibliografia se afla afişată la sediul unitații (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât si fișele de post.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 16.12.2025 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 17.12.2025 ora 1000 – selecție dosare
• 18.12.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 19.12.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 22.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 22.12.2025 ora 1200 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 23.12.2025 – ora 1000 – proba scrisă
• 24.12.2025 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 29.12.2025 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 30.12.2025 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 31.12.2025 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 08.01.2026 – ora 1000 – interviu
• 09.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 12.01.2026 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 13.01.2026 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 13.01.2025 – ora 1200 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 14.01.2026 – ora 1000 – afișare rezultate finale.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța .
Citește și
Farmacia din interiorul Spitalului Județean va fi evacuată prin executare. Ce ar putea funcționa în acel spațiu (VIDEO)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


