Angajări Constanța Primăria Limanu caută șofer microbuz școlar
Angajări Constanța: Primăria Limanu caută șofer microbuz școlar
18 Nov, 2025 09:16
ZIUA de Constanta
137
Marime text
137
Marime text

Primăria comunei Limanu, cu sediul în comuna. Limanu, strada Castanului, nr. 32, județul Constanța, orginizează concurs pentru ocupare aunui post vacant de șofer, 8h/zi, 40h/săptămâna, pe perioadă nedeterminată, în cadrul compartimentului Transport microbuz școlar.
Condiţiile generale de participare la concurs sunt cele prevazute la art.15 din H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
Condiţiile specifice de participare la concurs si de ocupare a functiei contractuale, stabilite pe baza atributiilor din fisa postului, sunt:
• studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
• permis de conducere categoria B, C, D, D1
• vechime in specialitate –5 ani conducator auto
• poseda atestat pentru transport persoane, valabil, eliberat de ARR
• poseda card tahograf
• sa detina aviz psihologic de la un cabinet medical atestat de Ministerul Transporturilor
Acte necesare pentru depunerea dosarului
• formular de înscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 din H.G.1336/2022
• copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
• copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea numelui, dupa caz;
• copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor spe-cializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
• copia carnetului de munca sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilorsolicitate pentru ocuparea postului;
• certificat cazier judiciar sau dupa caz extras de cazier judiciar;
• adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, eliberata cu cel mult 6 luni an-terior derularii concursului;
• certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturi care presupun contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupun examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
• curriculum vitae, model comun european;
Copiile de pe acte se prezinta insotite de documentele originale, si se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Calendarul desfășurării concursului:
- Dată limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
- Primăria comunei Limanu, str. Castanului, nr. 32, loc. Limanu, jud. Constanța 03.12.2025- ora.10.303 Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs 04.12.2025- ora 13.00
- Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 04.12.2025- ora 15.00
- Depunerea contestațiilor privind rezultatul selecției dosarelor 05.12.2025- ora 15.00
- Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 08.12.2025-ora 15.00
- Susținerea probei scrise 11.12.2025-ora.10.00
- Afișarea rezultatului probei scrise 11.12.2025-ora 15.00
- Depunerea contestațiilor privind rezultatul probei scrise 12.12.2025-ora 15.00
- Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor la proba scrisă 15.12.2025-ora 15.00
- Susținerea interviului 17.12.2025-ora 10.00
- Afișarea rezultatului probei interviu 17.12.2025-ora 13.00
- Depunerea contestațiilor privind rezultatul probei interviu 18.12.2025-ora 13.00
- Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor la proba interviu 19.12.2025-ora 13.00
- Afișarea rezultatului final al concursului 22.12.2025-ora 14.00
Concursul se va desfășura la sediul primăriei comunei Limanu, str. Castanului, nr. 32, loc. Limanu, jud. Constanța.
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei comunei Limanu în perioada 18.11.2025-03.12.2025, în intervalul orar 08.30-15.30, la secretarul comisiei de concurs.
Bibliografia și tematica pentru concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de șofer, din cadrul compartimentului transport microbuz școlar
1.Ordonanță de urgență 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice – REPUBLICATA-integral
2.Hotararea 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice-integral
3.Hotararea 38/2008 privind organizarea timpului de muncă al persoanelor care efectuează activităţi mobile de transport rutier- integral
4.OUG 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a VI, Titlul 3-Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice
5.Ordonanta 27/2011 privind transporturile rutiere- integral
6.Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor -integral
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0241/858204 sau la compartimentul R.U din cadrul Primariei comunei Limanu .
Citește și:
Post vacant de kinetoterapeut debutant la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei comunei Limanu în perioada 18.11.2025-03.12.2025, în intervalul orar 08.30-15.30, la secretarul comisiei de concurs.
Bibliografia și tematica pentru concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de șofer, din cadrul compartimentului transport microbuz școlar
1.Ordonanță de urgență 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice – REPUBLICATA-integral
2.Hotararea 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice-integral
3.Hotararea 38/2008 privind organizarea timpului de muncă al persoanelor care efectuează activităţi mobile de transport rutier- integral
4.OUG 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a VI, Titlul 3-Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice
5.Ordonanta 27/2011 privind transporturile rutiere- integral
6.Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor -integral
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0241/858204 sau la compartimentul R.U din cadrul Primariei comunei Limanu .
Citește și:
Post vacant de kinetoterapeut debutant la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


