Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:08 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Atelierul de lectura "Cititori celebri", joi, 6 ianuarie 2011, ora 18 00 - editia XII

ro

26 Dec, 2010 17:49 1151 Marime text

Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afectează crearea brandurilor, "Branduri senzoriale" expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constand in sase pasi, al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI.

Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume, a fost realizat, in exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumarate exemple, avand ca obiect atat crearea unui produs, cat si experienta de vanzare, Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile, depasind paradigma conventionala stabilita de vaz si auz.

Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75 % din emotiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explica modul in care putem exploata aceste rezultate.

Ne vedem joi, 6 ianuarie, incepand cu ora 18:00, la cea de-a XII-a editie a atelierului de lectura "Cititori Celebri". Unde? La Carturesti Constanta, evident.

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii