Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:38 21 09 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

URSUS Evolution – peste 230.000 de români au participat live şi peste 100.000 on-line la cea mai incitantă poveste muzicală a acestei veri

ro

23 Aug, 2011 20:43 1275 Marime text

URSUS Evolution – peste 230.000 de români au participat live şi peste 100.000 on-line la cea mai incitantă poveste muzicală a acestei veri

Bucureşti, 23 august: weekend-ul trecut nu mai puţin de 50.000 de fani au putut trăi evoluţia muzicii româneşti alături de cele mai tari nume ale scenei pe plaja Fratelli din Mamaia. Acesta a fost ultimul eveniment din seria URSUS Evolution, cel mai important proiect muzical susţinut de URSUS în acest an.

Cea mai tare experienţă a verii a însemnat 4 oraşe, peste 230.000 de oameni bucuroşi să-şi vadă idolii live, o atmosferă unică, un public entuziast care ştie să aprecieze muzica românească şi multe amintiri frumoase.

“URSUS este o marcă românească cu forţă şi atitudine, având datoria de a promova trupele şi artiştii care vor duce muzica românească mai departe. Ne-am dorit totodată să realizăm în jurul conceptului EVOLUTION o experienţă muzicală la superlativ.  Ne mândrim ca nicio altă marcă în România nu a reuşit să creeze o astfel de experienţă, prin forţe proprii, la un asemenea nivel, cu atât mai puţin o experienţă construită în jurul muzicii româneşti. Începând cu organizarea scenei, producţii, proiecţii, artiştii şi genurile de muzică cu atitudine, totul a fost gândit pentru a construi experienţa muzicală evoluată. Mulţumită  reacţiei publicului, URSUS EVOLUTION a devenit unul dintre cele mai importante repere muzicale ale anului. Puţine evenimente din România se pot mândri cu o astfel de participare a spectatorilor şi cu siguranţă niciunul care să aibă doar artişti români.”a declarat Mihai Bonca, Senior Brand Manager URSUS.
 
Continuând seria de premiere din industria muzicală, URSUS Evolution a fost primul şi singurul concert transmis live în România în format HD pe pagina oficială a brandului: www.facebook.com/UrsusRomania. Astfel, URSUS se poate mândri cu aproape 100.000 de fani pe Facebook care au văzut cu urechile lor evoluţia muzicii româneşti. Interviuri cu trupele URSUS Evolution şi înregistrări din timpul concertelor se pot accesa pe contul de youtube al brandului: www.YouTube.com/URSUSRomania.

Les Elephants Bizarres, E.M.I.L, R.O.A, Cargo, Paraziţii, Zdob şi Zdub, The Mono Jacks, Guess Who, Şuie Paparude, Grasu XXL, Puya, Iris, 48 de ore de muzică de calitate, cea mai bună bere românească şi multă distracţie au fost ingredientele de succes ale URSUS Evolution in aceasta vara. 

URSUS Evolution a început la Cluj, apoi a oferit pe rând, ieşenilor, braşovenilor şi constănţenilor experienţa evoluţiei muzicii româneşti.

Şi, cine nu a reuşit să ajungă la URSUS Evolution, cu siguranţă a căutat deja pe Youtube “IRIS şi Puya cântă Americandrim”, a auzit că Guess Who a făcut free-style pe beat-uri de house sau că fanii Şuie Paparude au avut “cea mai bună zi”. Pentru că URSUS Evolution a însemnat o experienţă inedită pentru un public suficient de deschis către inovaţia în muzica românească.

Componenta de PR a fost parte a unui campanii integrate. Din partea Ursus Breweries au lucrat Mihai Bonca – Senior Brand Manager, Andrei Lăscuţ – Junior Brand Manager si managerul acestui proiect. De asemenea, următoarele agenţii au fost implicate în acest proiect: Publicis (creaţie şi BTL), United Media (media), Kubis Interactive (digital), Stage Expert (scenotehnică),  2activePR (PR), Kotki Visuals (Dilmana Iordanova şi Mihaela Kavdanska). Prezentatorul festivalului a fost Bogdan Şerban, realizator Radio Guerilla.

-//-

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell şi Miller. SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Mai multe informaţii despre Ursus Breweries găsiţi pe www.ursus-breweries.ro.
 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii