Primăria Constanța atribuie un contract pentru reabilitare, modernizare și dotare a unei clădiri administrative (DOCUMENT)
Primăria Constanța atribuie un contract pentru reabilitare, modernizare și dotare a unei clădiri administrative
02 Feb, 2024 20:39
ZIUA de Constanta
1185
Marime text



Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimate la 6.903.100 de lei.
Contractul prevede reabilitarea și modernizarea construcției și recompartimentarea spațiilor necesare pentru desfășurarea activităților administrative. Prin realizarea obiectivului propus, se urmăreste schimbarea funcțiunii existente din școală în sediu administrativ.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autoritățîi contractante sunt:
- Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța;
- Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța;
- Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu;
- Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția financiară;
- Oană Dobre, șef serviciu financiar buget;
- Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate;
- Ilie Daniela, inspector serviciul contabilitate;
- Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică;
- Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția logistică;
- Viorica Ani Merlă, director executiv Direcția fonduri și dezvoltare;
- Carmina Ionela Popescu, șef serviciu;
- Marian Filip, șef serviciu
Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15.02.2024 15:00.
Oferta trebuie să fie valabila până la:15.08.2024
Data de deschidere a ofertelor este 15.02.2024 15:00
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
CITEȘTE ȘI:
Nuclearelectrica SA consultă piața pentru atribuirea unui contract! Ce prevede acesta (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii