Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:13 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Nuclearelectrica SA consultă piața pentru atribuirea unui contract! Ce prevede acesta (DOCUMENT)

ro

02 Feb, 2024 20:16 964 Marime text
FotO. NuclearelectricaSocietatea Națională Nuclearelectrica SA consultă piața pentru atribuirea unui contract de obținere a unei soluții de inventariere electronică a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar și a stocurilor pentru cele trei entități SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavodă și Sucursala FCN Pitești.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, termen limită pentru depunerea documentației este 16-02-2024, iar data licitației este 23-02-2024.

Soluția de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar și a stocurilor pentru SNN sediul central, sucursala CNE Cernavodă și sucursala FCN Pitești, consta în achiziționarea și implementarea unei soluții de inventariere electronica pe specificul SNN, pentru automatizarea și eficientizarea proceselor de lucru din teren, prin reducerea redundantelor, sincronizarea activităților, creșterea gradului de trasabilitate, oferind vizibilitatea în timp real.

Soluția furnizata vă cuprinde o etapa de analiza a fluxului de lucru aplicabil SNN, integrarea cu sistemele ERP și Asset Suite folosite în cadrul activităților SNN, implementarea propriu-zisa, sesiuni de instruire utilizatori în vederea operării soluției informatice și suport pe întreagă perioada contractuala.

În acest context, obiectul achiziției presupune realizarea următoarelor activități principale:
i. Elaborarea și furnizarea soluției IT pentru implementarea sistemului antereferit;
îi. Furnizarea aplicației software necesara implementării soluției IT propuse;
iii. Instalarea, configurarea și testarea componentelor aplicației software în vederea punerii în funcțiune / activării acesteia;
iv. Punerea în funcțiune a aplicației software și efectuarea probelor funcționale;
v. Transferarea către SNN a licențelor perene aferente aplicației software;
vi. Servicii de instruire a utilizatorilor;
vii. Suport tehnic

Soluția software de inventariere a activelor (mijloace fixe, obiecte de inventar și stocuri) ce urmează a fi implementata va deservi cel puțin 30 utilizatori din cadrul SNN și trebuie să permită funcționarea în conformitate cu cerințele descrise în Cerințele Benficiarului atașate prezentului anunț.

La elaborarea propunerii de oferta se vor avea în vedere principalele responsabilități pe care viitorul Contractant le va avea pe perioada derulării contractului și care sunt descrise în Cerințele Benficiarului.

Aspectele supuse consultării sunt următoarele:
i. Potenţiale soluţii de natura tehnica și/sau comerciala pentru a raspunde nevoilor SNN;
îi. Propuneri legate de strategia de contractare, cum ar fi cerințele de calificare solicitate operatorilor economici;
iii. Ofertarea de preţuri corespunzătoare soluţiei/soluţiilor propuse.

În acest context, se așteaptă primirea de propuneri de oferta (tehnice și financiare), neangajante pentru niciuna dintre parti, care să conțină:
a) descrierea aplicației software, respectiv „Soluție de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar și a stocurilor pentru cele trei entități SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavodă și Sucursala FCN Pitești” cu respectarea cerințelor și functionalitatilor mai sus formulate. Se vă prezenta soluția propusa împreună cu o diagrama cu arhitectura sistemului propus care să reflecte un posibil mod de implementare în cadrul SNN, luând în considerare integrarea cu sistemele ERP și Asset Suite ale SNN.
b) Se vă propune un Plan/Grafic de implementare etapizat care vă include descrierea fiecărei etape și, după caz, serviciile necesar a fi prestate, resursele materiale, umane și de timp necesare.
c) Perioada de garanție a aplicației software (calculata de la data punerii în funcțiune a acestuia) și condițiile de acordare a acesteia.
d) Suportul tehnic acordat în perioada de garanție și postgaranție.
e) Toate costurile necesare implementării proiectului, respectiv, dar fară a se limita la acestea, cele necesare furnizării și instalării aplicației software la nivelul SNN, cele legate de proiectare, documentare, instalare, configurare a soluției, elaborare/furnizare a documentației solicitate și a celor legate de transferul licențelor perene necesare utilizării. Preturile ofertate vor fi exprimate în lei, fară TVA.

Propunerile de oferte vor fi transmise până la data de, cel tărziu, 16.02.2024, prin e-mail, la adresele: marius.spirea@nuclearelectrica.ro , cristian.onoiu@nuclearelectrica.ro și răzvan.rachiță@nuclearelectrica.ro.

După primirea și analizarea ofertelor, în perioada 19 - 23.02.2024, aspecte legate de acestea se vor putea clarifica în scris, prin e-mail și/sau prin discuții cu fiecare participant atât fizic, cât și prin intermediul platformei Microsoft Teams. 

PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise. 


Citește și: 

SN Nuclearelectrica SA atribuie un contract de servicii de audit electroenergetic și termoenergetic (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii