Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:43 09 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Primăria Ovidiu cumpără mobilier specific și materiale didactice (DOCUMENT)

ro

27 Apr, 2024 15:28 678 Marime text

 
  •  Conform site-ului LicitatiaPublica.ro, valoarea totală estimată este de 1.120.701 lei.

Primăria Ovidiu, județul Constanța, a deschis o licitație pentru furnizarea de mobilier specific și materiale didactice în proiectul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar de pe teritoriul UAT Oraș Ovidiu, județul Constanta” cod proiect F-PNRR-Dotari-2023-2247, contract de finanțare nr. 294DOT ⁄ 2023.
 
Conform site-ului LicitatiaPublica.ro, valoarea totală estimată este de 1.120.701 lei.
 
Descriere succintă:
 
Autoritatea contractantă este beneficiara contractului de finanțare pentru implementarea proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar de pe teritoriul UAT Oraș Ovidiu, județul Constanța”, finanțat din PNRR Componenta C15: Educație, cod F-PNRR-Dotari-2023-2247, aprobat prin Ordinul ministrului educației nr. 4474 din data 14/06/2023, încheiat cu Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI), în numele și pentru Ministerul Educației, contract de finanțare nr. 294DOT/2023. Prevederile contractului de finanțare cu nr. 294DOT/2023 aferent proiectului cod F-PNRR-Dotari-2023-2247, cu titlul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar de pe teritoriul UAT oraș Ovidiu, Județul Constanța” aprobat prin Ordinul ministrului educației nr. 4474 din data 14/06/2023, contract de finanțare încheiat între UAT Oraș Ovidiu în calitate de beneficiar si cu Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării în numele și pentru Ministerul Educației.
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante implicate în procedura de achiziție publice sunt:
  • Scupra George - Primar;
  • Suliman Sesnur - Viceprimar;
  • consilieri locali: Albină-Dumitru George, Cumpanasu Tudor-Doru, Călinescu Răzvan-Claudiu, Enciu Petre, Eserghep Erdal, Frangeti Nicolae, Manole Gheorghe, Marin Adrian, Strungaru Ion, Pușcașu Gheorghe, Enache Titi, Dumitru Doru, Resteanu Sebastian-Nicolae, Antonescu Raluca-Liliana, Leonte Iulian, Bădoiu Robert;
  • Antonie Laura-Elena - secretar general UAT;
  • Kulcsar Petre - arhitect șef.
 
Comisia de evaluare:
 
  • George Drăgan - șef serviciu Achiziții, Tehnic, Investiții și ADPP/Președinte cu drept de vot.
 
Membrii comisie de evaluare a ofertelor:
 
  • Naziru Angelina - manager de proiect;
  • Stan Alina Costiana - Inspector - birou Achiziții, Investiții și Proiecte cu Finanțare Externă;
  • Bălănuță Mihaela- Inspector coordonator compartiment Buget Contabilitate;
  • Lazar Adrian - referent Achiziții, Tehnic, Investiții și Fonduri Externe.
 
Membri de rezerva comisie de evaluare:
 
  • Clincu Mihaela - inspector Achiziții, Tehnic, Investiții și ADPP;
  • Teja Mario Pantelimon - insp. Serv. Utilitate Publice și ADPP;
  • Moldoveanu Rodica - Inspector Buget Contabilitate;
  • Mazilu Viorica - director Direcția Publică de Asistență Socială.
 
Licitația va avea loc pe data de 23.05.2024, ora 15:00.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
 
Citește și:
Licitații Tulcea: Regia Autonomă Administrația Zonei Libere Sulina modernizează portul Sulina Zona Mol-Bazin Maritim-Perimetrul II (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii