Sanatoriul Techirghiol investește 6,2 milioane lei în echipamente medicale de ultimă generație pentru recuperare (DOCUMENTE)
Sanatoriul Techirghiol investește 6,2 milioane lei în echipamente medicale de ultimă generație pentru recuperare
07 Aug, 2025 12:22
ZIUA de Constanta
400
Marime text



Sanatoriul Balnear și de Recuperare Techirghiol va achiziționa echipamente de recuperare medicală, prin intermediul unei licitații publice pe care o va organiza în data de 10 septembrie 2025, ora 15:00.
Licitația va avea loc în SEAP, iar ofertele sau cererile de participare se pot transmite până la data, respective ora licitație anterior menționate.
Oferta va fi valabilă până la data de 10 ianuarie 2026.
Contractul, în valoare aproximativă de 6.274.789,92 lei, va fi atribuit în baza celui mai bun raport calitate-preț.
Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor sunt:Oprea Doinita , președintele comisie evaluare și membrii Ungureanu Gina și Ali Farida.
Scopul acordului-cadru este achiziționarea de echipamente de recuperare medicală, pentru o buna funcționare a Sanatoriului Balnear și de Recuperare Techirghiol.
Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent este de 2.425.210,09 lei fară TVA, valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 3.247.058,83 lei fară TVA, iar valoare estimată totala fară TVA este între 3.247.058,83 și 6.274.789,92 lei fară TVA.
Conform caietului de sarcini, obiectivul general al achiziției constă în dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice prin achiziţionarea de echipamente de imagistica si de recuperare medicala ce reprezintă un element vital pentru realizarea serviciilor de sănătate în condiții adecvate şi pentru accesul la tratament al pacientilor. Astfel, furnizarea respectivelor echipamentelor va contribui la îmbunatățirea condițiilor de acordare a serviciilor medicale din sanatoriu.
În baza contractului, firma câștigătoare va furniza către Sanatoriul Balnear și de Recuperare Techirghiol mai multe echipamente medicale printre care: maxim două sisteme robotizare pentru reabilitare, maxim trei sisteme de terapie cu unde scurte, maxim trei aparate rdrenaj limfatic și maxim cinci biciclete ergometrică profesională.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Țucmeanu Elena Roxana – manager, Stan Mariana – director financiar contabil, Ionescu Elena Valentina - director medical, Oprea Carmen – director îngrijiri, Oprisan Mihaela - sef serviciu financiar contabilitate/ achiziții, Codreanu Aurelia- responsabil compartiment achiziții publice-contractare, Casandra Ioana – consilier juridic, dr. Mihailescu Adriana- medic specialist recuperare , medicina fizica și balneologie , dr. Oprea Doinița- medic primar reumatologie, Gina Ungureanu- asistent sef secția sanatoriala 410 paturi și asistent sef secția laborator, Ali Farida - compartiment achiziții publice-contractare, Stancu Elena - asistent sef recuperare secție spital 170 paturi, Rau Alis – compartiment achiziții publice-contractare, Lungu Florinela – compartiment salarizare salarizare/responsabil viza cfp, Gavaz Ghiuler - serviciul financiar contabilitate, Cealera Monica - serviciul financiar contabilitate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Consiliul Local Eforie caută furnizor pentru servicii de ecarisaj (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii