Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:10 01 08 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Constanța a anulat o licitație de peste 14,5 milioane euro. Iată din ce motiv (DOCUMENTE)

ro

31 Jul, 2025 17:00 651 Marime text

 
  • Primăria Constanța a organizat licitația pentru delegarea gestiunii a serviciului public de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, deratizare și tratamente fitosanitare al municipiului Constanța
  • Pe 28 iulie 2025 a fost comunicat faptul că licitația a fost anulată, iar anunțul a fost publicat în SEAP pe 30 iulie a.c.
 
Primăria Constanța a organizat licitația pentru delegarea gestiunii a serviciului public de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, deratizare și tratamente fitosanitare al municipiului Constanța.
 
Pe 28 iulie 2025 a fost comunicat faptul că licitația a fost anulată, iar anunțul a fost publicat în SEAP pe 30 iulie a.c.
 
Conform platformei, motivul anulării este „decizie a cumpărătorului din cauza schimbării nevoilor”.
 
Valoarea estimată a contractului era de 73.850.843,15 lei (peste 14,5 milioane euro la cursul actual).
 
În acest sens, reamintim că pe 13 mai 2025, Primăria Constanța anunța organizarea licitației pentru delegarea gestiunii a serviciului public amintit mai sus.
 
Conform informațiilor din caietul de sarcini, dezinsecția exterioară și dezinsecția interioară constau în efectuarea lucrărilor de dezinsecție pe domeniul public al municipiului Constanța, precum și în sediile Primăriei prin mijloace chimice.
 
Dezinsecția exterioară trebuia să se efectueze în perioada sezonului estival, în funcție de prezența artropodelor și se repetă la 7-14 zile sau ori de câte ori este nevoie.

 
Deratizarea exterioară și deratizarea interioară constau într-o acțiune energică de deratizare pe domeniul public al municipiului Constanța, precum și în sediile Primăriei prin folosirea exclusivă a substanțelor raticide anticoagulante cu eficiență sporită, de către personal specializat.
 
Tratamentele fitosanitare constau în efectuarea de tratamente specifice, periodice, de combatere/prevenire a bolilor și dăunătorilor la plante, în special a agenților fitopatogeni, arsura bacteriană, acarienii, păianjeni.
 
Criteriul luat în calcul de municipalitate pentru atribuirea contractului era „cel mai bun raport calitate-preț”, iar durata înțelegerii era de 60 de luni.
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante erau:
- Vergil Chitac, primar al municipiului Constanța;

- Rusu Ionut, viceprimar al municipiului Constanța;
- Costin Ioan Răsăuțeanu, viceprimar al municipiului Constanța
- Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu-Consiliul local Constanța;
- Gheorghe Georgeta, director executiv Direcția financiară;
- Dobre Oana, șef serviciu Financiar buget;
- Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate;
- Ilie Daniela, inspector Direcția financiară;
- Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistica;
- Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția logistica;
- Georgescu Raluca Florenta, director executiv Directia servicii publice;
- Manea Nilghiun, sef serviciu salubritate și spații verzi;
- Paiu Elena Gabriela, șef serviciu tehnico - economic  
 
Ofertele au putut fi trimise până la data de 16 iunie 2025, când a avut loc și licitația.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:
Municipiul Medgidia anulează licitația pentru gestionarea câinilor fără stăpân. Ofertele au fost inadmisibile
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii