Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:21 20 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Poșta Română plătește aproximativ 95.000 de lei pentru dezinfectie si de dezinsecție pentru sediile din Constanța (DOCUMENT)

ro

20 Oct, 2025 11:49 140 Marime text
Foto: Poșta RomânăC.N. Poșta Română S.A. a lansat un anunț de participare la licitație pentru servicii de deratizare, dezinsecție și dezinfecție- împărțit pe 8 loturi- pentru 12 luni.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea este estimată la 586.407 RON, termen limită pentru depunerea documentației este 03 noiembrie 2025 ora 15:00.   

Licitația vizează achiziționarea de servicii de deratizare, dezinsecție și dezinfecție pe 8 loturi, pentru o perioadă de 12 luni, cu termene stabilite pentru clarificări.
1. LOT 1 – Adm Centrală, Suc Fabrica de timbre, Suc București Valoare estimată: 130.020,00 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie
2. LOT 2 – Sucursala Ploiești Valoare estimată: 44.606,40 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie
3. LOT 3 – Sucursala Timișoara Valoare estimată: 83.382,00 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie
4. LOT 4 – Sucursala Cluj Napoca Valoare estimată: 33.261,00 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie
5. LOT 5 – Sucursala Iași Valoare estimată: 65.326,20 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie

6. LOT 6 – Sucursala Constanța Valoare estimată: 95.815,80 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie
7. LOT 7 – Sucursala Brașov Valoare estimată: 86.654,40 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie
8. LOT 8 – Sucursala Craiova Valoare estimată: 47.341,20 RON
90921000 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie

Lista cu persoanele ce dețin funcții de decizie în entitatea contractantă cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire: Director General - Florin Valentin Ștefan; Director Departament Economico Fianciar - Alexandru Butiseacă; Director Departament Juridic – Claudia Radu; Director Departament Infrastructură – Elisabeta Mihalcea; Manager Achiziții și Licitații Furnizori - Carol Bujoreanu, Manager Suport Intern- Ileana Mincu.


Ofertele vor fi deschise la data de 03.11.2025 ora 15:00 pentru toate loturile în SEAP.

În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare la licitație.

Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Citește și: 

Poșta Română a demarat un amplu proces de rebranding
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii