Licitații CJ Tulcea a anulat licitația pentru furnizarea de lapte, produse de panificație și mere în școli. Iată despre ce este vorba (DOCUMENT)
Licitații: CJ Tulcea a anulat licitația pentru furnizarea de lapte, produse de panificație și mere în școli.
15 Sep, 2025 13:45
ZIUA de Constanta
136
Marime text



Consiliul Județean Tulcea a deschis o licitație publică privind furnizarea și distribuirea de produse lactate, produse de panificație și fructe (mere), pentru anii școlari 2025-2026 și 2026-2027, în cadrul Programului pentru școli al României în județul Tulcea.
Conform SEAP, licitația publică a fost împărțită pe trei loturi, acestea fiind anulate administrativ pe data de 10.09.2025.
Descrierea succintă:
Furnizarea şi distribuirea de produse lactate, produse de panificație si fructe (mere), pentru anii școlari 2025-2026 si 2026-2027, în cadrul Programului pentru școli al României în Județul Tulcea, pe 3 loturi, din care:
- Lotul 1 - Fructe și/sau legume - mere - anulat administrativ.
- Lotul 2 - Lapte și produse lactate - lapte de consum/UHT și iaurt - anulat administrativ.
- Lotul 3 - Produse de panificație - corn/baton alternativ cu biscuiți/covrigi uscați - anulat administrativ.
Acordarea gratuită pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învățământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru preșcolarii şi elevii incluși în învățământul special, de fructe, lapte natural de consum şi/sau produse lactate fără adaos de lapte praf şi de produse de panificație în limita unei valori zilnice/preșcolar/elev, în baza Hotărârii Guvernului nr. 652/2023 pentru aprobarea Programului pentru școli al României în perioada 2023 - 2029.
Descriere loturi:
Lotul 1 - Fructe și/sau legume - mere
Furnizarea fructelor - mere, pentru preșcolarii din grădinițele cu normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învățământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preșcolarii şi elevii incluși în învățământul special de fructe - mere, în limita unei valori zilnice/preșcolar/elev.
Preț unitar mere: 0,64 lei fără TVA pentru un elev/preșcolar/zi.
Acord-cadru:
- Valoarea minimă: 1.347.498,24 lei, fără TVA (2.105.466 bucăți X 0,64 pu);
- Valoarea maximă: 1.434.446,08 lei (2.241.322 x 0.64 pu = 1.434.446,08 lei, fără TVA)
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 717.223,04 lei, fără TVA.
Valoare minimă contract subsecvent: 673.749,12 lei, fără TVA.
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru
- cantități minime - 2.105.466 bucăți (1.052.733 buc. x 2 ani acord cadru)
- cantități maxime = 2.241.322 bucăți (1.120.661 buc. x 2 ani acord cadru)
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:
- cantități minime: 1.052.733 bucăți
- cantități maxime: 1.120.661 bucăți
Lotul 2 - Lapte și produse lactate - lapte de consum/UHT și iaurt
Furnizarea lapte și produse lactate - „Lapte de consum/lapte UHT - iaurt”, pentru preșcolarii din grădinițele cu normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învățământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preșcolarii şi elevii incluși în învățământul special de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi produse de panificație în limita unei valori zilnice/preșcolar/elev.
Preț unitar lapte și produse lactate: 1,01 lei fără TVA pentru un elev/preșcolar/zi.
Acord-cadru:
- Valoarea minimă: 5.270.072,94 lei, fără TVA (5.217.894 bucăți X 1,01 pu);
- Valoarea maximă: 5.612.806,34 lei, fără TVA ( 5.557.234 buc x 1,01 pu = 5.612.806,34 lei, fără TVA)
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 2.806.403,17 lei, fără TVA.
Valoare minimă contract subsecvent: 2.635.036,47 lei, fără TVA.
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:
- cantități minime = 5.217.894 (2.608.947 buc. x 2 ani acord cadru)
- cantități maxime = 5.557.234 bucăți (2.778.617 buc. x 2 ani acord cadru)
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:
- cantități minime: 2.608.947,00 bucăți
- cantități maxime: 2.806.403,17 bucăți
Lotul 3 - Produse de panificație - corn/baton alternativ cu biscuiți/covrigi uscați
Furnizare si distribuire Produse de panificație - corn/baton alternativ cu biscuiți/covrigi uscați, în școli și grădinițe, pentru anii școlari 2023-2024 si 2024-2025, în cadrul Programului pentru școli al României în Județul Tulcea, pentru preșcolarii din grădinițele cu normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învățământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preșcolarii şi elevii incluși în învățământul special de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi produse de panificație în limita unei valori zilnice/preșcolar/elev.
Preț unitar al produselor de panificație: 0,60 lei fără TVA pentru un elev/preșcolar/zi/.
Acord-cadru:
- Valoarea minimă: 3.130.736,40 lei, fără TVA (5.217.894 bucăți x 0,60 pu, lei fără TVA);
- Valoarea maximă: 3.334.340,40 lei, fără TVA ( 5.557.234 bucăți x 0,60 pu, lei fără TVA = 3.334.340,40 lei, fără TVA).
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:
- cantități minime = 5.217.894 (2.608.947 buc./an x 2 ani acord cadru);
- cantități maxime = 5.557.234 bucăți (2.778.617 buc./an x 2 ani acord cadru).
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:
- cantități minime: 2.608.947- bucăți
- cantități maxime : 2.778.617 bucăți
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.667.170,20 lei, fără TVA.
Valoare minima contract subsecvent: 1.565.368,20 lei, fără TV.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe Constanța: Contract de 70.000 de lei pentru servicii de consultanță la Primăria Limanu, câștigat de Top Management ING SRL (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii