Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:31 08 07 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

IPJ Constanța a încheiat 4 contracte pentru pentru servicii de cazare pentru polițiștii detașați pe litoral, în sezonul estival 2025 (DOCUMENT)

ro

08 Jul, 2025 17:00 245 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: ZIUA de Constanța

Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Constanța a atribuit patru contracte, în urma unor cumpărări directe, pentru achiziția serviciilor de cazare și spălătorie echipament pentru polițiștii detașați pe litoral, în sezonul estival 2025.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, autoritatea contractantă, care, până la data de 17.06.2025, a primit oferte, a încheiat contracte cu mai multe firme, după cum urmează:
 
  • Un contract în valoare de 409.380,00 RON, încheiat cu Cojea Vlad Persoana Fizica Autorizata, pentru furnizarea unor servicii de cazare și spălătorie de echipament pentru polițiști și pompieri detașați în Eforie. Contractul a fost estimat, inițial, la valoarea de 701.159,66 RON;
 
  • În cel de-al doilea contract, IPJ Constanța a semnat un contract cu ALDINI TURISM SRL din Timișoara, pentru achiziția serviciilor de cazare și spălătorie pentru polițiști și pompieri detașați în Mangalia și Vama Veche. Contractul se ridică la valoarea de 430.962 lei, deși, inițial, a fost estimat la valoare maximă de 688.341,18 RON;
 
  • În cel de-al treilea contract semnat, IPJ Constanța oferă 326.100 lei societății CARANYSS SRL, pentru servicii de cazare și spălătorie echipament pentru 30 de polițisti detașați în perioada sezonului estival (68 de nopți). Prețul pe noapte este de 140 ron/persoană/noapte. Prețul pentru curățarea echipamentului este de 1.350/persoană/sezon;
 
  • Ultimul contract semnat, în valoare de 87.216,81 lei, a fost câștigat de IRIS TREND SRL și se referă la servicii de spălătorie pentru echipamentele polițiștilor în Mamaia-Năvodari, respectiv spălat, uscat, călcat și înfoliat articole de uniformă personalizate cu numele polițistului. Contractul a fost negociat de la valoarea inițială de 90.968,07 lei.
 
În total, pentru contractele menționate, IPJ Constanța achită 1.253.658,81 lei, criteriul de atribuire fiind reprezentat de prețul cel mai scăzut pe pachet de servicii.
 
Serviciile se vor executa la sediul prestatorului, dupa semnarea contractului de prestari servicii . Serviciile vor fi insotite de: factura fiscala, proces verbal de cazare cu numar de politisti si pompieri cazati. Plata se va realiza prin OP, in contul de trezorerie al furnizorului, in 60 de zile de la primirea facturii si receptia serviciilor.
 
Serviciile se vor executa conform caietelor de sarcini.
 
Ofertele, semnate și ștampilate, vor fi transmise autorității contractante pe adresa de email: achizitii@ct.politiaromana.ro, având caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA. Se va menționa daca societatea este neplatitoare/platitoare de TVA.
 
Respectarea specificațiilor și termenelor prevăzute, în cererea de ofertă.

 
Achiziția se va finaliza prin intermediul SICAP. Ofertanții au obligația publicării serviciilor/produselor în catalogul electronic ca pachet, specificându-se numărul anunțului.
 
Despre Aldini Turism SRL
 
Societatea Aldini Turism SRL a fost înființată în anul 2005, are sediul social pe strada Polonă, nr. 6-8 din Timișoara și are ca obiect de activitate Hoteluri si alte facilitati de cazare similare.
 
Acționar în cadrul Aldini Turism este B&B Aldini SRL și îi are ca asociați pe Radu Justinian, Stancu Ionelia și Stancu Virgil. Cei doi din urmă au și calitatea de administratori.
 

În anul fiscal 2024, firma a raportat o cifră de afaceri de 11.362.774 lei și o pierdere de 1.801.983 lei, cu un număr mediu de 57 de angajați.
 
Despre Caranyss SRL
Societatea CARANYSS SRL a fos înființată în anul 1992, are ca obiect de activitate Hoteluri și alte facilități de cazare similare și are sediul social pe strada Chiliei din Constanța.
 
Asociați în firmă sunt Stere Stere și Trandafir Luca, care figurează și ca administratori.
 
În anul fiscal 2024, firma a raportat o cifră de afaceri de 846.171 lei și un profit de 657.156 lei.
 
Despre Iris Trend SRL
 
Societatea IRIS TREND SRL a fost înființată în anul 2009, are ca obiect de activitate Spălarea și curățarea (uscată) articolelor textile și a produselor din blană și are sediul social pe strada Amurgului nr. 33 din Constanța.
 
Asociat unic și administrator în firmă este Osman Reihan-Dilek.
 
În anul fiscal 2024, societatea a declarat o cifră de afaceri de 2.022.668 lei și un profit de 748.399 lei, cu 8 angajați.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
IPJ Constanța caută contracte pentru servicii de cazare pentru polițiști și pompieri detașați pe litoral, în sezonul estival 2025! (DOCUMENTE)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii