Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:51 16 06 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

IPJ Constanța caută contracte pentru servicii de cazare pentru polițiști și pompieri detașați pe litoral, în sezonul estival 2025! (DOCUMENTE)

ro

16 Jun, 2025 17:00 313 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: ZIUA de Constanța

Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Constanța organizează pe 17.06.2025, de la ora 10:00, mai multe licitații cu scopul de a cumpăra servicii hoteliere și curățătorie a echipamentului polițiștilor detașați pe litoral, în sezonul estival 2025.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, autoritatea contractantă dorește să încheie nu mai puțin de 5 contracte, după cum urmează:
 
  • Un contract în valoare de 701.159,66 RON, pentru un contract de furnizare a unor servicii de cazare și spălătorie de echipament pentru polițiști și pompieri detașați în Eforie;
 
  • În cel de-al doilea contract, în valoare de 615.445,38 RON, IPJ Constanța dorește să achiziționeze servicii de cazare și spălătorie pentru polițiști și pompieri detașați în Costinești;
  
  • Cel de-al treilea contract se referă la achiziția serviciilor de cazare și spălătorie pentru polițiști și pompieri detașați în Mangalia și Vama Veche și se ridică la valoarea de 688.341,18 RON;
 
  • În cel de-al patrulea contract, IPJ Constanța oferă suma de 90.968,07 RON, pentru un contract de servicii de cazare și spălătorie pentru polițiști și pompieri detașați în Mamaia și Năvodari;
 
  • Ultimul contract se referă la achiziția servicii de cazare și spălătorie pentru polițiști și pompieri detașați în stațiunea Neptun, pentru care autoritatea contractantă este dispusă să ofere 252.047,06 RON.
 
În total, pentru contractele menționate, IPJ Constanța oferă 2.347.961,35 de lei.
 
Criteriul de atribuire îl reprezintă prețul cel mai scăzut pe pachet de servicii.
 
Serviciile se vor executa la sediul prestatorului, dupa semnarea contractului de prestari servicii . Serviciile vor fi insotite de: factura fiscala, proces verbal de cazare cu numar de politisti si pompieri cazati. Plata se va realiza prin OP, in contul de trezorerie al furnizorului, in 60 de zile de la primirea facturii si receptia serviciilor.
 
Serviciile se vor executa conform caietelor de sarcini.
 
Ofertele, semnate și ștampilate, vor fi transmise autorității contractante pe adresa de email: achizitii@ct.politiaromana.ro, având caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA. Se va menționa daca societatea este neplatitoare/platitoare de TVA.

 
Respectarea specificațiilor și termenelor prevăzute, în cererea de ofertă.
 
Achiziția se va finaliza prin intermediul SICAP. Ofertanții au obligația publicării serviciilor/produselor în catalogul electronic ca pachet, specificându-se numărul anunțului.
 
Societățile comerciale participante au următoarele obligații, sub sancțiunea descalificării ofertelor înaintate: să nu fie implicate în scandaluri publice, personalul din conducere, administrație și lucrătorii să dea dovadă de probitate morală, să nu planeze asupra acestora suspiciuni de comitere a infracțiunilor, să nu fie cercetați în dosare penale. De asemenea să nu se afle în niciuna din situațiile prevăzute de art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/ 2016, privind Achizițiile publice. In fiecare anunt, societatea contractantă va specifica în mod clar și concis statutul confidențialității datelor cu caracter personal communicate, respectiv daca sunt de accord/nu sunt de accord cu diseminarea datelor proprii cu caracter personal către terți sau alți ofertanți.
 
Achizitorul are deplina decizie în selectarea ofertantului câștigător, fără a fi obligat să prezinte justificări celorlalți ofertanți la acțiunea de achiziții de mai sus. Autoritatea contractantă nu are obligația de a face comunicări scrise. Prezentei achiziții nu i se aplică prevederile referitoare la soluționarea contestațiilor de către CNSC, achiziția directă nefiind o procedură de atribuire, a unui contract de achiziții publice.
 

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Licitații Constanța Utilități Publice-Gospodăria Comunală SRL a atribuit firmei Almatar Trans SRL un contract de aproape 500.000 lei pentru carburant (DOCUMENTE)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii