Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:28 04 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CJ Constanța Consilierii vor vota pentru aprobarea documentației de atribuire a lotului 3 din contractul de delegare a gestiunii Serviciului public de transport județean de persoane (DOCUMENT)

ro

22 Apr, 2024 11:20 1328 Marime text


Miercuri, 24 aprilie 2024, consilierii județeni se întrunesc în ședință ordinară, în format, fizic, în Sala „Remus Opreanu” a Palatului Administrativ, de la ora 10:00.
 
Unul dintre proiectele care vor fi votate de consilieri este Proiect de hotărâre nr. 81/15.04.2024 privind aprobarea documentației de atribuire a contractului de delegare a gestiunii Serviciului public de transport județean de persoane prin curse regulate în județul Constanța – LOT 3: Grupa 03, pentru procedura de negociere fără invitație prealabilă la o procedură concurențială de ofertare.
 
Mihai Lupu, președintele CJC, este inițiatorul acestui proiect.
 
Lotul 3: Grupa 03 cuprinde 6 trasee. Este vorba despre:
  • Traseu 012 – Constanța – Murfatlar – Poarta Albă
  • Traseu 013 – Constanța – Cobadin – Fântâna Mare
  • Traseu 014 – Constanța – Deleni – Dunăreni
  • Traseu 015 – Constanța – Adamclisi – Viile
  • Traseu 016 – Constanța – Dobromir – Oltina
  • Traseu 017 – Constanța – Adamclisi – Ostrov Vamă
 
Entitatea contractantă este Consiliul Județean Constanța.
 
Achiziția are o valoare estimată la 6.054.251,41 de lei, fără TVA (peste 1,2 milioane de euro la cursul actual).
 
Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport de persoane în aria teritorială de competență a județului Constanța este împărțit pe opt loturi corespunzătoare celor opt grupe de trasee din programul de transport. Procedura de achiziție sectorială s-a desfășurat la nivelul anului 2022, când au fost atribuite șapte loturi din opt, lotul 3 (corespunzător grupei 03 de trasee) rămânând singurul lot neatribuit, urmare a depunerii de oferte neconforme.
 
Având în vedere că se impune intervenția imediată în vederea asigurării serviciilor de transport public prin curse regulate pe traseele din Programul județean de transport 2023 – 2028, aferente grupei 03 de trasee, entitatea contractantă intenționează să inițieze o procedură de negociere fără invitație prealabilă la o procedură concurențială de ofertare, în paralel cu procedura concurențială demarată prin anunțul de participare publicat în SEAP cu nr. CN1066206/08.03.2023.
 
Durata contractului va fi de șase luni, de la data intrării în vigoare. Durata contractului poate fi prelungită prin act adițional, dar nu mai mult de data începerii prestării efective a serviciului de către operatorul/operatorii de transport desemnați câștigători în cadrul procedurii publice competitive de licitație deschisă.
 
Criteriul utilizat în vederea atribuirii contractului va fi cel mai bun raport calitate – preț.
 
Factorii de evaluare a ofertelor utilizați în aplicarea criteriului de atribuire pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public județean, în condițiile legii, sunt:
  • Vechimea medie a parcului de autobuze
  • Clasificarea autobuzelor
  • Nivelul tarifului (tariful mediu – lei/km/loc)
  • Dotarea cu instalație de aer condiționat
  • Capacitatea de transport
  • Norma de poluare a autobuzelor
  • Utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul entității contractante sunt:
  • Mihai Lupu – președinte
  • Stelian Gima – vicepreședinte
  • Petre Enciu – vicepreședinte
  • Gabriel Monea – administrator public
  • Nesrin Geafar – secretar general al județului
  • Luminița Beca – director general – Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică
  • Emilia Georgeta Țuțui – director general – Direcția Generală Economico – Financiară
  • Georgeta Blacioti – șef serviciu financiar – contabilitate – Direcția Generală Economico – Finanicară
  • Elena Georgescu – director general – Direcția Generală de Proiecte
  • Costel Marius Petre – director general adjunct – Direcția Generală de Proiecte
  • Oana – Aurora Martin – director executiv – Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Învățământ
  • Monica – Cristina Caterinci – director executiv – Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate
  • Cristian Adi Hagea – director general – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport
  • Diana Roxana Voitinovici – director general adjunct – direcția generală tehnică urbanism și amenajarea teritoriului
  • Alexandru – Gabriel Bîrcă – arhitect – șef – Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului
  • Marian Bănică – șef serviciu – Serviciul Promovare Proiecte Europene – Direcția Generală de Proiecte
  • Ciprian Lucian Căluț – șef serviciu – serviciul achiziții publice – Direcția Generală Economico – Financiară
  • Veronica Cîrciu – șef serviciu – Serviciul Venituri, Buget și Evidență bugetară – Direcția Generală Economio – Financiară
  • Simona – Elena Rădulescu – șef servicu – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului
  • Gabriela Istrate – șef servicu – Serviciul Turism, Promovare Turistică și Coordonarea Centrului de Excelență în Turism
  • Dănuț Răgălie – șef serviciu – Serviciul Monitorizare Investiții Monitorizare Investiții Proiecte, Avizare
  • Adrian Victor Ionescu – șef serviciu – Serviciul Autoritatea Județeană de Transport – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport
  • Raluca Florentina Morariu – șef serviciu – Serviciul Management Proiecte – Direcția Generală de Proiecte
  • Cristian Gheorghiu – șef serviciu – Serviciul Investiții – Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului
  • Silvia Voicu – șef serviciu – Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport
  • Carmen Luminița Adriana Pedestru – șef birou – Biroul Pavilion Expozițional – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport
  • Lăcrămioara – Florentina Orozan – șef serviciu – Serviciul Protecția Mediului – Direcția Generală de Proiecte
  • Gheorghe Bucur – șef serviciu – Serviciul Juridic și Contencios – Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică
  • Constantin Ion – șef serviciu – Serviciul Dezvoltare și Coordonare – Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonare Instituțiilor de Sănătate, Sport și Învățământ
  • Raluca Andreea Labeș – șef serviciu – Serviciul Administrație Publică, Relații Internaționale, Arhivă și ONG-uri – Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică
  • Adrian Doru Sponte – șef serviciu – Serviciul Control
  • Livia – Laurenția Alcea – șef serviciu – Serviciul Resurse Umane, Salarizare – Direcția Generală Economico – Financiară
  • Nicoleta Caciuc – Șef birou – Biroul Monitorizarea Implementării Serviciului Integrat de Transport Județean, Emitere Licențe – Serviciul Autoritatea Județeană de Transport – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport
  • Carmen Magdalena Cenușe – șef serviciu – Serviciul de Analiză Strategică și Creșterea Competitivității
 
Consilieri județeni: Abdurefi Semiran, Barață Bogdan Dumitru, Bercaru Nicoleta, Bereș Adrian – Petre, Enache Bucovală, Caprinciu Stelică, Chiriac Ștefan – Cristian, Ciobănel Marius – Costel, Ciobanu Cristina – Elena, Ciobanu Cosmin, Constantinescu Dana – Mariana, Dia Ionel, Dima Alexandru Cristian, Donțu Gheorghe, Drăgan Leondar, Dumitrescu Carmen, Epure Petre, Filipescu Răzvan, Gheorghe Veronica – Adriana, Guteanu Stere, Cătălin – Costel Ilie, Lazăr Gilda – Valentina, Nedecu Ilyus –Edward, Grăniceru Alexandru, Palaz Claudiu – Iorga, Petre Marius – Liviu, Rizea Vasile, Roșca Cristian – Gelu, Senopol Virgil – Cristian, Tănase Leondard – Florin, Topolov Gianina – Ionela, Țapliuc Florentin – Adrian, Zahariuc Cristian – Florin.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Ședință CJ Constanța Organizația pentru Apărarea Drepturilor Omului își dorește repartizarea unui spațiu pentru înființarea unui birou județean (DOCUMENT)

Tags: Mihai Lupu


Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii