Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
08:12 22 07 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Peste 6 000 de tineri au vizionat vara aceasta filme in aer liber la Costinesti

ro

02 Sep, 2010 20:45 908 Marime text
afis_studentfilmweekend.jpgBucuresti, 2 septembrie 2010. Dupa o vara fierbinte si multe filme bune la malul marii, StudentFilmWeekend s-a incheiat. Organizatorii si-au luat ramas bun de la public si au promis sa revina anul viitor cu noi urmator. Peste 6 000 de tineri au vizionat vara aceasta filme in aer liber la Costinesti. Evenimentul a reusit sa se inscrie in gama distractiilor preferate de catre turistii prezenti in statiune. Incepand de astazi pana pe 7 septembrie, studentii care s-au inscris in concursul "Cel mai tare viral" sunt invitati sa posteze pe FaceBook filmele realizate. Concursul este initiat de StudentBank.ro powered by Raiffeisen Bank. Premiile constau in Studentocarduri, alimentate cu 700 lei (locul I), 600 de lei (locul II) si 500 de lei (locul III).

dsc00299.jpgStudentFilmWeekend, evenimentul care a oferit proiectii gratuite de film la Costinesti, a luat sfarsit. Peste 6 000 de tineri au vizionat vara aceasta filmele oferite de organizatori in aer liber. Proiectul s-a derulat in perioada 23 iulie - 29 august, iar filmele au putut fi vizionate in fiecare seara de vineri, sambata si duminica, incepand cu ora 21.30, in Piateta Radio Vacanta din Costinesti. Organizatorii au fost aplaudati de catre spectatorii prezenti la filmul din ultima seara. De altfel, evenimentul StudentFilmWeekend a reprezentat una din modalitatile preferate de turistii prezenti in statiune pentru a petrece o seara reusita. Concursurile spontane au cucerit publicul, iar atmosfera vesela a devenit un motiv si pentru localnici sa participe la proiectii.

dsc00391.jpgIncepand de astazi pana pe 7 septembrie, studentii care s-au inscris in concursul "Cel mai tare viral" sunt invitati sa posteze filmele pe FaceBook. Concursul este initiat de StudentBank.ro powered by Raiffeisen Bank. Uploadarea filmuletelor se va face pe pagina de Facebook a StudentBank, iar votarea va avea loc in perioada 1 septembrie - 7 septembrie 2010, inclusiv. Castiga filmul cu cel mai mare numari de vizualizari/voturi. Castigatorii vor fi anuntati pe 15 septembrie, prin publicarea numelor pe www.studentbank.ro si pe www.studenfilmweekend.ro. Castigatorii trebuie sa trimita mail in care sa mentioneze ca au citit si sunt de acord cu prevederile prezentului regulament, mentionand datele lor de contact la adresa contact@studentfilmweekend.ro urmand sa fie contactati de reprezentanti pentru inmanarea premiilor. Castigatorilor li se va solicita sa prezinte o copie dupa un act care sa ateste calitatea de student in anul universitar 2009-2010. Imposibilitatea de a dovedi calitatea de student atrage descalificarea automata a participantilor la concurs.

Concursul "Cel mai tare viral" se desfasoara in cadrul evenimentului StudentFilmWeekend, care s-a derulat la Costinesti, in perioada 23 iulie - 29 august. In fiecare weekend, vinerea, sambata si duminica, incepand cu ora 21.30, studentii au fost invitati in Piateta Radio Vacanta din Costinesti, pentru a viziona filme de box office la cativa metri de mare. Evenimentul a fost organizat de Media Image Factory si CharityGift.ro cu aprobarea Biroului de Turism pentru tineret (BTT) si in parteneriat cu Primaria Costinesti, cu sprijinul Ursus Breweries, Lay's, StudentBank.ro - powered by Raiffeisen Bank si Romtelecom.

Partener media principal Kiss Fm. Parteneri media: Adevarul de Seara Constanta, Constanta TV, Zile si Nopti, Constanteanul.com, Studentie.ro, RegieLive.ro, OnlineStudent.ro, Metropotam.ro, 9am.ro, PresainBlugi.ro, Port.ro, Roportal.ro, Stiridebine.ro si Bucuresteni.ro.

Despre Media Image Factory

Printre alte proiecte dezvoltate de agentia Media Image Factory se numara organizarea premierei nationale „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", un film de Cristian Mungiu, primul film romanesc distins cu Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara; organizarea caravanei „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", proiect desfasurat in 15 orase din Romania care a inregistrat 18.000 de spectatori, organizarea caravanelor educationale de film cu mesaj ecologic "Guerilla Verde" si a celor pe teme de sanatate "Generatia S" si lansarea CharityGift.ro, primul magazin online caritabil din Romania prin care un procent (5% - 100%) din valoarea produselor vandute este donat catre o cauza umanitara.

www.imagefactory.ro

CharityGift.ro este un proiect de voluntariat, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii individuale si sociale. CharityGift.ro functioneaza ca o platforma pentru expunerea de produse din partea companiilor ce astfel se angajeaza sa directioneze, partial sau in totalitate, contravaloarea acelor produse unor cauze sociale pe care aleg sa le sustina.

Astfel, CharityGift.ro este menit sa ofere ajutorul financiar atat de necesar fundatiilor si asociatiilor din intreaga tara si, in acelaşi timp, sa acorde tuturor oamenilor posibilitatea de a-si exprima bunatatea mereu, nu doar in situatii extreme sau in preajma Sarbatorilor.

www.charitygift.ro

Ti-a placut articolul?

Comentarii