Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:50 17 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Dobrogea Grup investește în marketing pentru a ieși din insolvență

ro

12 Aug, 2013 14:38 3142 Marime text
Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanța.

Prima etapă a proiectului constă în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de o etapă mai complexă de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Această colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: în contextul dificultăților economice și a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astăzi în procedură de insolvență generală, în faza de definitivare a planului de reorganizare.

"Dobrogea merită să revină în actualitate, și mă bucur foarte mult că pot susține acest efort. În ultimii ani, contextul competițional pe piața făinurilor și a produselor de panificație a avut o evoluție extrem de agresivă, ceea ce a creat unele disfuncționalități producătorilor tradiționali din România. Pe termen scurt, celebra faină cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie să ajungă din nou în toate bucătăriile, iar copiii noștri trebuie să se bucure de Eugenia așa cum ne bucuram noi în copilărie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie să aducă inovație într-o industrie ce aparent e mult prea apăsată de povara prețurilor din ce în ce mai mici. Am gasit o echipă de management formată atât din oameni cu experiență îndelungată în organizație, cât și manageri tineri veniți din industrii competitive; împreună, sunt sigur că vom găsi abordarea câștigătoare", a spus Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania.

Fiind unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit și panificație din România, Dobrogea Grup este deținătorul a numeroase branduri, printre care se numără făina Dobrogea; pâinea Neptun și Bonpana; biscuiții Eugenia și Digesta. În anul 2011, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.

"Valorificând experiența unei echipe de profesioniști, misiunea noastră este de a oferi consumatorilor sănătate prin produse echilibrate nutrițional, de cea mai bună calitate. Am găsit de cuviinţă în această etapă să încheiem un contract de colaborare cu profesioniști de înaltă ținută în vederea fundamentării unei stategii de marketing pe termen mediu și lung”, a declarat Dr. Ing. Fotini Teodorescu, administrator la S.C. Dobrogea Grup S.A.


Despre Iulian Pădurariu



Experiența lui Iulian numără peste 15 ani în marketingul local, și 12 premii Effie câștigate de către proiectele pe care le-a coordonat. După șapte ani petrecuți în poziția de director de marketing în companii românești importante care au trecut prin procese de restructurare (precum Policolor, și Murfatlar), Iulian a deschis în anul 2005, la București, biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout (unul dintre cei mai renumiți strategi de business). Printre clienții din România ai rețelei se numără TinaR, Banca Transilvania, FAN Courier și Rețeaua de Sănătate Regina Maria. Din anul 2008, activează de la Viena pentru Trout & Partners în Europa Centrală și de Est, totodată fiind și consultant de marketing asociat la agenția Marks.

Ti-a placut articolul?

Comentarii