Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:34 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

De luni, constănțenii pot ridica formularele de cerere pentru ajutoarele la încălzire

ro

03 Oct, 2014 18:32 2902 Marime text
Primăria Municipiului Constanța a postat pe site un anunț în atentia solicitantilor ajutorului pentru incalzirea locuintei cu privire la conditiile de acordare a ajutoarelor pentru incalzire pentru sezonul rece 2014 - 2015. Acestea au fost publicate la capitoul Ajutoare incalzire de pe site.

Iată precizările făcute de Primărie:

„Atentie! Urmeaza ca in scurt timp, in urma efectuarii unei simulari pe baza de date cu cetatenii Municipiului Constanta, sa propunem spre aprobare Consiliului Local Municipal Constanta atat cresterea procentelor/sumelor acordate ca ajutor pentru incalzirea locuintei, cat si cresterea transelor de venit net mediu pe membru de familie, astfel incat sa poata beneficia mai multe persoane.
Formularele de cerere pot fi descarcate de pe site sau ridicate, incepand cu data de luni, 06.10.204, incepand cu ora 09:00, in functie de modalitatea de incalzire, de la sediul Primariei de pe:
- strada Ecaterina Varga nr. 25-27 (pentru cei care se incalzesc cu energie termica furnizata in sistem centralizat - RADET),
- City Park Mall (Sky Level) (pentru cei care se incalzesc cu gaze naturale - CONGAZ, butelii GPL sau energie electrica - ENEL),
- Amzacea nr. 13 (pentru cei care se incalzesc cu lemne de foc)

Persoanele care NU se încadrează în criteriile OUG. 70/2011 (cu modificările şi completările ulterioare) privind acordarea ajutoarelor pentru incalzirea locuintei, dar respectă hotărârile Consililui Local Municipal Constanţa privind acordarea de ajutoare de încalzire numai de la bugetul local şi primesc 25% subvenţie, trebuie sa depuna doar formularul de cerere şi copie după actele de identitate ale persoanelor mentionate in cerere.


Conditiile pentru a putea beneficia de ajutor de incalzire si actele necesare:

ATENTIE!
- NU se solicita niciun fel de adeverinte de la Casa Judeteana de Pensii sau Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca! Pensionarii trebuie sa depuna  la dosar, pe langa celelalte acte solicitate, copie dupa cupoanele de pensie, iar somerii - copie dupa cuponul de ajutor de somaj.

- NU se solicita adeverinte de la APIA; Primaria Constanta a incheiat protocol de colaborare cu aceasta institutie, iar verificarile se fac in baza de date; veniturile obtinute din renta viagera agricola trebuie declarate in formularul de cerere (se imparte suma incasata in anul precedent sau curent la 12 luni, si se trece valoarea lunara)

- Adeverinte eliberate de Administratia Financiara de pe str. Tulcei nr. 4 se solicita numai pentru persoanele care realizeaza codurile de venit din formularul de cerere in dreptul carora scrie la acte doveditoare "adeverinta eliberata de Administratia financiara". Daca nu realizati acele coduri de venit, nu este nevoie de aceasta adeverinta

- Contractele de inchiriere se inregistreaza la Administratia Financiara de pe str. I.G. Duca nr. 18

- Persoanele care nu au venituri NU trebuie sa prezinte niciun fel de adeverinte de venit (doar restul de acte necesare).

- NU se solicita polita de asigurare a locuintei

- Veniturile cu caracter anual sau periodic - care se nu se incaseaza lunar - se calculeaza media lunara a acestora in raport cu perioada in care au fost acordate; spre exemplu, veniturile anuale gen dividende sau renta viagera se impart la 12 luni si se trece valoarea lunara in formularul de cerere in dreptul codului de venit corespunzator

- Toate persoanele vor fi verificate in bazele de date de la alte institutii cu care exista incheiate protocoale de colaborare, si se vor respinge cererile in care nu au fost declarate corect toate veniturile realizate sau bunurile detinute”

sursă foto: expresspress.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii