Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:45 16 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Iustin Fabian Roman, prim-vicepreşedintele PDL Constanţa „Preluarea Portului Constanţa poate fi un izvor nesecat pentru puşculiţa PSD-ului”

ro

04 Mar, 2014 00:00 2348 Marime text
Posibila trecere a Portului Constanţa sub „umbrela” administraţiei publice locale continuă să nască puternice controverse. Amintim că primarul Constanţei, Radu Mazăre, a reiterat, la finalul săptămânii trecute, intenţia municipalităţii de a-şi majora pachetul de acţiuni din Port.
Consilierul local PDL Iustin Fabian Roman a dat ieri publicităţii un comunicat de presă prin intermediul căruia îşi exprimă dezacordul total pe marginea planurilor administraţiei Mazăre. „Ieşirea liberalilor de la guvernare lasă drum liber PSD-ului în a-i înfăptui visul lui Radu Mazăre: să pună mâna pe Portul Constanţa. Partidul Democrat Liberal atrage atenţia asupra pericolului pe care îl reprezintă intenţiile primarului de Mamaia, care pot produce efecte negative de neapărat asupra Portului Constanţa”, susţine Roman.
 
„Mazăre vrea doar să pună mâna pe o sursă de venituri pentru partenerii săi de afaceri”
 
În opinia prim-vicepreşedintelui PDL Constanţa „profitul obţinut de municipiul Constanţa ca acţionar al CNAPMC SA nu a fost şi nu va fi folosit de Mazăre în scopul micşorării tarifului la energia termină”. Roman menţionează şi că „municipalitatea constănţeană nu ar putea susţine financiar proiectele de dezvoltare a Portului”. „Este imposibil să credem că municipalitatea constănţeană, care se plânge de ani de zile că nu are bani pentru proiecte, va putea susţine dezvoltarea Portului Constanţa, unul dintre cele mai importante obiective economice ale României. În loc să susţină dezvoltarea Portului, în loc să-i înţeleagă caracterul de obiectiv naţional, în loc să-i lase pe cei care se pricep să-şi facă treaba, Radu Mazăre, încurajat de şefii săi din PSD, vrea doar să pună mâna pe o sursă de venituri pentru partenerii săi de afaceri. Portul nu poate ajunge bătaia de joc a PSD-ului şi a lui Radu Mazăre. De 14 ani, actuala administraţie locală nu a fost în stare să renoveze simbolul Constanţei, Cazinoul, să reabiliteze faleza oraşului, să aducă investitori. Cum am putea crede că vor putea administra activitatea portuară? Mai mult ca sigur, interesul PSD-ului este de a se transforma într-un fel de cartel local care controlează traficul de mărfuri. Preluarea Portului de către o gaşcă de oameni lacomi poate fi un izvor nesecat pentru puşculiţa PSD-ului. Miza preluării Portului de către PSD nu este reducerea preţului gigacaloriei, ci posibilitatea controlului traficului ilegal din Port, care va întări monopolul politic şi administrativ al PSD-ului”, explică democrat liberalul Iustin Fabian Roman.

În aceeaşi ordine de idei, consilierul local constănţean PDL a ţinut să precizeze că este alături de sindicaliştii BNS care pregătesc proteste al căror subiect principal îl constituie intenţiile administraţiei Mazăre cu privire la Portul Constanţa.
Roman îi menţionează şi pe liberali, aceia care, din punctul său de vedere, pot face ceva pentru a împiedica împlinirea dorinţelor administraţiei locale. „Liberalii pot deschide ochii şi pot vedea ce a făcut Mazăre în Constanţa, cum a distrus oraşul, cum i-a sărăcit pe constănţeni. Domnii din PNL au exemple concrete, cum ar fi afacerea Pavilionul sau licitaţia pentru extinderea digului de larg. Am văzut ce vrea să facă Mazăre din Port: afaceri pentru prietenii lui. Să nu îl lăsăm, să arătăm că ne pasă de oraşul nostru, de ţara noastră. Onestitatea nu are culoare politică şi nu face alianţe. Binele oraşului ar trebui să fie interesul nostru, al tuturor!”, declară prim-vicepreşedintele Organizaţiei Judeţene a PDL Constanţa.
Menţionăm că am încercat să aflăm şi opinia primarului Radu Mazăre pe acest subiect, iar în acest sens i-am trimis un mesaj pe telefonul mobil, dar edilul şef nu a făcut niciun comentariu. În eventualitatea în care ne va transmite un punct de vedere, acesta va fi ulterior publicat.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Vasilescu 04 Mar, 2014 02:19 Nu s-ar fi ajuns la situația asta daca regimul Basescu-Boc nu ar fi dat 20 procente fondului Proprietatea si 20 de procente Primăriei.In Europa porturile comerciale aparțin statului si sunt coordonate de Ministerul Transporturilor.Subordonarea completa a portului de Primărie ar fi un dezastru pentru port si tara.