De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
08:09 18 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Materialele sanitare golesc bugetul Spitalului Judeţean Constanţa de circa două milioane de lei (document)

ro

07 Apr, 2015 00:00 824 Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa intenţionează să achiziţioneze materiale sanitare (16 loturi), cu o valoare cuprinsă între 1.027.750 de lei şi 2.055.500 de lei.
 
Potrivit anunţului de participare nr. 158481/04.04.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, unitatea sanitară va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţie materiale sanitare (16 loturi)“. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 19.05.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. Durata acordului-cadru este de 24 luni.
 
Lotul 1 - Pachet fire resorbabile fără ac - are o valoare estimată cuprinsă între 273.000 de lei şi 546.000 de lei. Valoarea garanţiei de participare este de 10.920 de lei. Valoarea lotului 2 - Pachet fire neresorbabile fără ac - este cuprinsă între 389.250 de lei şi 778.500 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 15.570 de lei. Pentru lotul 3 - Filtre bacteriene BVF - cu o valoare cuprinsă între 5.400 de lei şi 10.800 de lei, ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 216 lei. Lotul 4 - Dispozitiv lavaj bronşic - are o valoare cuprinsă între 12.600 de lei şi 25.200 de lei, iar garanţia de participare este de 504 lei. Pentru lotul 5 - Canule nazale poligraf - cu o valoare cuprinsă între 9.600 de lei şi 19.200 de lei, ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 384 de lei. Lotul 6 - Sistem respiraţie adult - are o valoare cuprinsă între 6.000 de lei şi 12.000 de lei, iar garanţia de participare este de 240 lei. Valoarea lotului 7 - Sistem respiraţie pediatric - este cuprinsă între 6.000 de lei şi 12.000 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 240 de lei. Pentru lotul 8 - Sistem respiraţie nou-născut - cu o valoare cuprinsă între 2.700 de lei şi 5.400 de lei, se va depune o garanţie de participare de 108 lei. Valoarea lotului 9 - Dispozitiv automat de acces intraosos adult - este cuprinsă între 21.000 de lei şi 42.000 de lei, iar garanţia de participare este de 840 de lei. Pentru lotul 10 - Dispozitiv automat de acces intraosos pediatric - în valoare cuprinsă între 21.000 de lei şi 42.000 de lei, se va depune o garanţie de participare de 840 de lei. Valoarea lotului 11 - Pachet pansament hemostatic - este cuprinsă între 153.000 de lei şi 306.000 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 6.120 de lei. Lotul 12 - Termometre umane - are o valoare cuprinsă între 25.000 de lei şi 50.000 de lei, iar garanţia de participare este de 1.000 de lei. Pentru lotul 13 - Garou textil automat - cu o valoare cuprinsă între 18.000 de lei şi 36.000 lei, ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 720 de lei. Pentru lotul 14 - Recipient Recoltare Urină 60 ML -, în valoare cuprinsă între 25.200 de lei şi 50.400 de lei, va fi depusă o garanţie de participare de 1.008 lei. Valoarea lotului 15 - Ace chirurgicale diferite mărimi - este cuprinsă între 30.000 de lei şi 60.000 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 1.200 de3 lei. Ultimul lot, 16, - Pungi vomă - are o valoare cuprinsă între 30.000 de lei şi 60.000 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 1.200 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie privind organizarea, derularea şi finalizarea procedurii prezente sunt: manager - Dănuţ Căpăţînă, director economic - Violeta Androne, director medical - Mihnea Avram, director Îngrijiri medicale - Cristina Maria Asofiei, şef Serviciu Achiziţii - Mihai-Corneliu Stănculescu, Serviciul Achiziţii - ec. Marioara Furnică, consilier juridic - Dafina Chivu, as. şef. UPU - Irina Neagu.

 
Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în sectiunea Documente.
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii